“Skjerpings”

Pizzeria Fabbrica
Vurdert som nr. 27 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Hos oss på Fabbrica er vi spesialister på italiensk mat med hovedfokus på pizza og pasta. Råvarene må være ferske og gode for å beholde smaken. Vi forbereder dem fra morgenen av, slik at smakene er intakte og intense. Vi ønsker dere velkommen til god italiensk mat i flotte rustikke lokaler!
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Tja, hva skal en si. Alt ligger til rette for en god opplevelse, med en utmerket beliggenhet. Vi ventet 5 min ute før noen kontaktet oss, flere ledige plasser. Vi fikk bord, og etter 15 min fikk vi vinket bort en servitør til oss, for å bestille drikke. Drikke kom et kvarter senere, uten den bestilte ølen. Den kom rimelig kjapt etterpå. Vi bestilte mat, og den kom innen akseptabel tid. Den var god, men ikke noe mer. Et bittelite brødstykke fulgte med, kunne vært litt flere da.
Men, ingen kom bort til bordet for å høre om maten var godt. I så fall ville jeg spurt om mer brød. Da tre av fire var ferdig, begynte servitøren å rydde bordet. Den fjerde satt med mat i munnen, da da siste rest ble ryddet. Oppsummering; Skjerpings.

Takk, 558bjarnev

2024 av 223 anmeldelser

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Sitter å venter på drikke og mat. Bestilte for 20 minutter siden... lite folk, men allikevel dårligste service jeg har opplevd på lenge. Tommel ned.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 949ragnhildg
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Spiste pastarett her med kjæresten. God mat,rask og hyggelig betjening. Fin beliggenhet langs kanalen i Fredrikstad by.
Kan anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 8. mars 2020

Vi hadde en herlig opplevelse både for store og små her i dag. Kjempebra opplegg for de små med pizzakurs og ikke minst nydelig pizza.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, eliantonie
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord, men fikk likevel plass. Maten kom raskt og smakte godt, god service og hyggelig sted

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 897kristins

Reisende som så på Pizzeria Fabbrica, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Pizzeria Fabbrica? Del dine erfaringer!