“Midt på treet”

Pizzeria Fabbrica
Vurdert som nr. 32 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Hos oss på Fabbrica er vi spesialister på italiensk mat med hovedfokus på pizza og pasta. Råvarene må være ferske og gode for å beholde smaken. Vi forbereder dem fra morgenen av, slik at smakene er intakte og intense. Vi ønsker dere velkommen til god italiensk mat i flotte rustikke lokaler!
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Hadde gledet oss til risottoen, men den var ikke slik en skikkelig risotto skal være. Null smak, nedtur. Pizzaene var derimot gode.

Takk, vinogvann

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her mange ganger, men har blitt små-skuffet de to siste gangene. Sist var ikke risottoen ferdig, denne gangen ble en medium biff servert mer enn godt stekt. Pizza’n er alltid bra, og smakene et generelt veldig gode! Positivt med leker til barna, men disse kunne med fordel blitt oppgradert litt. Skal de fortsette å være konkurransedyktige i en by med stadig nye tilbud så er det noen grep som burde tas

Takk, Roam62079209823
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kjapp pizzalunsj på uteserveringen mot elven var hyggelig. Pizzaen var god, og en øl i solen smakte godt selv om de var tom for fatøl kl 14 på en onsdag, og også for ingefærølet på menyen. Som så mange steder litt vanskelig å få kontakt med servitørene. En grei opplevelse, men uten sommer, sol og elveutsikt hadde det nok ikke blitt opplevd like bra

Takk, Runar N
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei mat, men servicen gjør at stedet går fra grei til dårlig. Det var ikke fullt, men de kommer ikke bort til bordet vårt og tar bestilling før det har gått nærmere en halv time (da måtte vi si ifra). Må sies at det var mange på jobb. Det virker ikke som de har ansvar for et bord, siden det kom tre forskjellige bort til bordet vårt.

Når vi får maten så gjør de feil, en får ikke maten før langt etter for den hadde de glemt og på kvitteringen står det at vi bestilte tre ting som vi ikke gjorde. De kommer ikke bort for å høre om maten smakte eller om vi vil ha mer drikke (alle hadde tomt glass midt under middagen).

Dette var siste gang vi besøkte denne restauranten. Service har mye å si, og ettersom det var så mange på jobb men de hadde ingen oversikt eller ansvar for ett bord, er ikke dette et engangstilfelle. Vil heller anbefale Villa Paradiso for en bedre service og pizza opplevelse.

1  Takk, isabelberntsen
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

6 av 7 fikk mat. 2 lunkne retter Én måtte bestille på nytt. Ingen beklagelse. Maten var "grei", servicen var elendig!!!!

1  Takk, Trond Solberg M

Reisende som så på Pizzeria Fabbrica, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Pizzeria Fabbrica? Del dine erfaringer!