“Gode drinker”
Anmeldelse av Savoy Sport & Bar - STENGT

Savoy Sport & Bar
Kjøkken: Bar
Beskrivelse: Vi viser Premier League, Champions League, Europa League, EM og ikke minst OBOS-ligaen med vårt kjære FFK, som også er vår samarbeidspartner. Når fotballen er slutt forvandles vi til en jovial bar i kjent Savoy stil med profesjonelle bartendere.
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt plassert i Fredrikstad sentrum. Dette er stedet hvis du vil ha en god drink på kvelden. Hyggelig atmosfære og betjening

Dato for besøk: september 2021
Takk, osonder

Anmeldt 14. april 2020

God drikker og hyggelige ansatte!
Maten var nydelig og rik på smak, og det så pent ut på tallerken. God service og veldig hyggelige folk, hvis du trenger noe så er det bare å spørre! Vi kommer tilbake definitivt!

Dato for besøk: april 2020
Takk, Lailamalik
Anmeldt 27. juli 2018

En flott sommerkveld med utsikt utover elva.... kan det bli bedre ?? Et sted som kaller seg en bar må kunne ha enkle ting som Dry Martini eller Campari Soda på kartet sitt, men det kunne ikke Savoy mestre denne kvelden. Mulig at det kunne være greit å investere puter som er tykkere enn 1 cm i sofaene som er der.
Jeg har heller aldri forstått hvorfor man skal ha musikk på i bakgrunnen som medfører at man må snakke høyt til hverandre, samtidig som ingen hører hva av musikk som blir spilt. Dette er en uting som man dessverre opplever på endel steder.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, HansFredrik
Osman E, Owner på Savoy Sport & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hei Hans Fredrik. Det er leit at du hadde en dårlig opplevelse hos oss i sommer. Savoy Terrasse og Savoy Cocktailbar er to forskjellige steder med to forskjellige konsepter. Jeg tørr å påstå at våre bartendere er blant de beste i Fredrikstad. Du er hjertelig velkommen til å besøke oss i baren utover høsten. Spør etter meg, så skal jeg spandere en perfekt Dry Martini. Med beste hilsninger, Osman Ersoy

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

God mat, ok service med noen språkproblemer når det gjelder engelsk.
Vi spiste asiatisk rett, en mix med kongekrabbe, kam skjell, breiflabb og scampi. Anbefsles

Dato for besøk: juli 2018
Takk, arnthenrika
OsmanE400, Owner på Savoy Sport & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei Arnt-Henrik. Du har nok vært på feil sted, da vi ikke serverer mat. Mulig du har vært innom vår gamle nabo Shangri-La? Med vennlig hilsen, Osman Ersoy

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

På sommeren må man ta en tur på taket her. Nydelig utsikt. Spesielt flott når solen er på vei ned. Nydelige drinker har de også. Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, WFrode