“Koselig og intimt, nydelig mat! ”
Anmeldelse av Tiramisu

Tiramisu
Vurdert som nr. 26 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Rent og pent, lite og intimt lokale.
Spiste husets indrefilet som ble servert med skivede stekte poteter, grønnsaker og en nydelig peppersaus.
En av oss valgte samme rett med champignonsaus, og det var minst like godt.
Svært hyggelig betjening, god service og nydelig mat!
Eneste trekk er at det ikke serveres vin eller øl til maten. Et glass rødt til biffen hadde løftet måltidet opp til den siste stjernen.

Stedet anbefales uansett på det varmeste.

Takk, OlaOla667

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Meget godt mat. Vi spiste grillet indrefilet med soppsaus. Godt mørt kjøtt. Veldig gode sprøstekte poteter. Nesten som chips. Booking fungerte derimot ikke helt. Fikk aldri svar på den, men de hadde bord til oss likevel og vi er veldig fornøyd totalt sett med mat og service.

Takk, Asbjørn A
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vårt favorittspisested i Fredrikstad! Menyen er spennende og byr på smakfulle retter. Har vært her både på lunsj og middag og blir aldri skuffet. Topp service av hyggelige folk og mat av ypperste kvalitet!

Takk, Redamo1
Anmeldt 16. januar 2020

Jeg spiste lunsj på Tiramisu sammen med min sønn og familie. Stedet er ikke stort, men med hyggelig betjening og pent danderte og velsmakende retter ble dette en intim om avslappende opplevelse. Kort ventetid på maten.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, nilsarem
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Det er lenge siden vi har spist ute i Fredrikstad hvor vi har følt at de som lager maten, faktisk bryr seg om den. Det gjorde vi her! Herlig mat til gode priser. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Enilorakk

Reisende som så på Tiramisu, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Tiramisu? Del dine erfaringer!