“Utrolig god mat og flott service!”
Anmeldelse av Tiramisu

Tiramisu
Vurdert som nr. 26 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 31. juli 2021

Variert utvalg og veldig delikat og god mat! Til vår familie med varierte middagsønsker var dette midt i blinken. kjempehyggelig betjening, og rett og slett en flott stopp på en lørdag.
Pluss for fokus på covid og smittevern :)

Takk, 662ingridt

Anmeldt 25. juli 2021

Nydelig mat og service ☺️ Bestilte 4 forskjellige retter, og alle var fornøyd med maten
Anbefales på det sterkeste!

Takk, 600stineg
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Rent og pent, lite og intimt lokale.
Spiste husets indrefilet som ble servert med skivede stekte poteter, grønnsaker og en nydelig peppersaus.
En av oss valgte samme rett med champignonsaus, og det var minst like godt.
Svært hyggelig betjening, god service og nydelig mat!
Eneste trekk er at det ikke serveres vin eller øl til maten. Et glass rødt til biffen hadde løftet måltidet opp til den siste stjernen.

Stedet anbefales uansett på det varmeste.

Takk, OlaOla667
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Meget godt mat. Vi spiste grillet indrefilet med soppsaus. Godt mørt kjøtt. Veldig gode sprøstekte poteter. Nesten som chips. Booking fungerte derimot ikke helt. Fikk aldri svar på den, men de hadde bord til oss likevel og vi er veldig fornøyd totalt sett med mat og service.

Takk, Asbjørn A
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vårt favorittspisested i Fredrikstad! Menyen er spennende og byr på smakfulle retter. Har vært her både på lunsj og middag og blir aldri skuffet. Topp service av hyggelige folk og mat av ypperste kvalitet!

Takk, Redamo1

Reisende som så på Tiramisu, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Tiramisu? Del dine erfaringer!