“Hyggelig sted i Gamlebyen”
Anmeldelse av Majorens Kro & Stue

Majorens Kro & Stue
Vurdert som nr. 19 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 17. juli 2020

Gode vilt burgere og rekesmørbrød med masse reker (rekene kunne vært av bedre kvalitet). Vi satt på terrassen som var hyggelig men kunne med enkle grep vært pyntet med planter el.

2  Takk, Carsten973

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

På tur i gamlebyen valgte vi å «ramle innom» majoren. Vi var av de første som kom innom rett før klokken 12. Etter en stund fikk vi bestilt oss mat, men det som virket noe skuffende var at serveringen gikk veldig tregt, antakelig pga for lav bemanning. Vi så ganske mange gjester som etter hvert valgte å forlate restauranten, noe som må være dårlig for inntjeningen. Uansett, når maten vår kom var vi godt fornøyd med vår burger. Meget bra og god chips.

1  Takk, tosbak
Anmeldt 7. mars 2020

Bestandig hyggelig å besøke majoren
Hyggelig betjening og god mat.vi blir bestandig tatt godt imot så dette stedet kan bare anbefales på det varmeste

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Z6187WFfranks
Anmeldt 7. mars 2020

Alltid hyggelig å besøke «Major’n». Hyggelig betjening og alltid god mat de gangene vi har vært der.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, KjellL259
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Anbefaler restauranten på det varmeste. Har vært her og spist flere ganger og valgt forskjellige retter hver gang. Alt har smakt utrolig godt. God variasjon på menyen ut i fra sesong og tilgang på råvarer, og innbydende anrettet på tallerkenen. Egnet sted for alle slags anledninger.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, evaiaastorp
210markusn, Daglig leder på Majorens Kro & Stue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen, veldig flott når gode nyheter kan bli formidlet. Hilsen Markus

Reisende som så på Majorens Kro & Stue, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Majorens Kro & Stue? Del dine erfaringer!