“Mye godt øl og nydelig mat”
Anmeldelse av Havnelageret Gastropub

Havnelageret Gastropub
Vurdert som nr. 18 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ølmenyen er i særklasse, men også maten er høyst spisbar hos Havnelageret. Min favoritt er mexicansk, gjerne med en stout som tilbehør. Fin uteservering langs bryggepromenaden og typisk pubinteriør inne. Et av byens triveligste steder.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 914jank

Anmeldt 25. september 2018

Er du glad i øl er dette stedet for deg! 500+ øltyper, på flaske og på fat. Virkelig imponerende. Når i tillegg de ansatte kan sine ting, ligger alt til rette for en hyggelig kveld.

Vi var noe stykker, som smakte oss gjennom litt av utvalget. etterhvert ble det mat også. Greit nok, men ingen høydare.

Topp sted for ølhunder, kjempehyggelige og kunnskapsrike personale, virkelig verdt et besøk.

Takk, Leon_Norway
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig bartender, som kan sitt om øl. koselig brun pub som også kan besøkes midt i uka.
Tommel opp

Takk, 556glenng
Anmeldt 14. september 2018

Veldig mye forskjellige øltyper og god burger. Skulle gjerne prøvd jazzen dem har i helgene høres veldig gøy ut. Ellers hyggelige bartendere som står på med et smil. Kommer gjerne tilbake neste helg :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, gunnarand2019
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vil heller gi 2 1/2 stjerne enn 3. Men er egentlig ett hyggelig sted, dog kelnerne/ bartenderne er ganske sure. Var der en tur for kun drikke og kos i forrige uke. Alt bestilles i baren, og betales gjerne med engang. Vi setter oss ute og det er deilig med sol og varme. Siden vi kun tar oss en drink, så snakker vi (jeg) kun med de ansatte når jeg går inn for å kjøpe drikke. Kanskje litt dumt at vi aldri får engang en meny når vi kommer inn døren. Kunne hende vi skulle spise der og, nå jeg egentlig ikke har behov for merker jeg. Vil si at stedet mer egner seg å dra til hvis man er litt opp i åra og ikke ønsker å danse sammen med 20 åringene på de andre utestedene. Absolutt ett greit sted for litt drikke, men servicen er vel rett og slett ikke eksisterende.

Kommer tilbake, men kun for en drink.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 431minal

Reisende som så på Havnelageret Gastropub, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Havnelageret Gastropub? Del dine erfaringer!