“Bra øl, dårlig service”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Mye bra øl. Og en service fra enkelte bartendere som under enhver kritikk.
Skulle tro de ikke ønsket gjester.

Takk, Bugmaster77

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Nesten litt I overkant bra service fra alle på jobb! Kjæresten bestilte fish'n'chips, og med tilbehøret ble selv en så enkel rett veldig bra! Jeg bestilte pepperstek av indrefilet, og det må være et av de bedre måltidene jeg har spist i år!! Alle smakene sammen var perfekt, og sellerirotpureen og indrefileten som smeltet i munnen, var over all forventning!

Takk, Linn Adriana T
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ølmenyen er i særklasse, men også maten er høyst spisbar hos Havnelageret. Min favoritt er mexicansk, gjerne med en stout som tilbehør. Fin uteservering langs bryggepromenaden og typisk pubinteriør inne. Et av byens triveligste steder.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 914jank
Anmeldt 25. september 2018

Er du glad i øl er dette stedet for deg! 500+ øltyper, på flaske og på fat. Virkelig imponerende. Når i tillegg de ansatte kan sine ting, ligger alt til rette for en hyggelig kveld.

Vi var noe stykker, som smakte oss gjennom litt av utvalget. etterhvert ble det mat også. Greit nok, men ingen høydare.

Topp sted for ølhunder, kjempehyggelige og kunnskapsrike personale, virkelig verdt et besøk.

Takk, Leon_Norway
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig bartender, som kan sitt om øl. koselig brun pub som også kan besøkes midt i uka.
Tommel opp

Takk, 556glenng

Reisende som så på Havnelageret Gastropub, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Havnelageret Gastropub? Del dine erfaringer!