Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Expedia.comUSD 156
Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole E, Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole E, Resepsjonssjef på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 25. september 2018

Et helt greit hotell midt i sentrum. Parkering i et P-hus ikke langt unna.

Hotellet begynner nok å dra på årene, og litt gammeldags her og der. Når det er sagt, ser det ut til at det jobbes med å holde det ved like. Rommet var ok, passe stort, og ganske stort baderom. Var badekar. Jeg foretrekker en romslig dusj, men greit nok. Veldig bra vanntrykk.

Pluss for kjøleskap, minus for manglende vannkoker for kaffe/te. God seng, god ventilasjon. Og det betyr mye!

Men over til noe som virkelig var bra, og det var frokosten. Ok, den var i 2 avdelinger, som noen påpeker, men synes ikke det gjorde så mye så lenge man oppdager varmmatavdelingen rundt hjørnet. Veldig bra utvalg, ferskpresset juice (!), smoothies, milkshake, egg i mange varianter osv osv. Topp. Betjeningen virket kanskje litt fjerne, om jeg skal påpeke noe. Et smil og en hilsen skader ikke, spesielt når det var så få.

Alt i alt et hyggelig opphold, en god natts søvn, og en overdådig frokost.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Leon_Norway
Per Ole E, Resepsjonssjef på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei Leon
Hjertelig takk for en hyggelig og utfyllende tilbakemeldinbg etter ditt opphold hos oss nå i spetember. Vi setter stor pris på at våre gjester sier hva de mener etter å ha besøkt oss.

Vår policy er at vi skal være gjestfrie og imøtekommende, også på morgenen, så dette er alledere tatt tak i.

Velkommen tilbake neste gang du er i Fredrikstad

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Måtte ta til takke med et rom til den nette sum av 3600,- for 2 netter, da resten av byens hoteller var fullbooket. Surt nok å måtte ut med så mye for overnatting i Fredrikstad, men fikk et såkalt superior extra rom, så da så vi i hvert fall frem til et stort rom med litt ekstra luksus.
Lengre fra luksus kan man vel nesten ikke komme... et helt vanlig dobbeltrom med innredning fra 80-tallet. Klaget til hotellet, hvor den ansatte svarer med å bli sur... "Det er etterspørselen som styrer prisen" var svaret... Men det må da være måte på:(

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, lenemariepedersen74
Per Ole E, Resepsjonssjef på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Lene Marie
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt oppphold hos oss. Hotellprisene er som vår resepsjonist sier avhengig av belegget. Og når belegget er høyt øker prisene. At våre ansatte blir sure når de for et spørsmål om dette fra dere sdynes jeg er trist og dette vil bli tatt tak i umiddelbart.

Hvis du skulle ønske å besøke oss igjen ber jeg deg ta kontakt med undertegnede slik at vi kan få til et hyggeligere opphold neste gang.

Anmeldt 27. august 2018

Hotel med litt sen 70/80 tallspreg. Svært hyggelige folk i resepsjonen . Gode senger . Romslig rom. Fantastisk frokost. Kort vei til gamlebyen og severdigheter. Ikke verdens beste parkeringsmuligheter ved hotellet men er ikke langt unna.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, TerjeP50

Hei Terje
Takk for hyggelig tilbakemelding etetr ditt opphold hos oss på Scandic City. Vi setter spesielt stor pris på at du roser våre ansatte