Gratis avbestilling frem til 26.09.21
ScandicHotels.com
eDreamsUSD 145
Anmeldt 17. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Anmeldt 1. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole E, Hote Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Anmeldt 15. juni 2020

Har bodd mange ganger på City og det skuffer ikke. Tross gammelt hotell er det meget bra der.
Meget god ventilasjon og kjøling i den varmen vi har nå. Vi har prøvet andre hoteller i byen men kommer nok tilbake til City i fremtiden. Ypperlig frokost i denne pandemitid og vi mener det bør porsjoneres me pålegg og mm. I fremtiden. Meget hyggelig personale. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, robertnA4278ZM
Per Ole Eliassen, General Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Robert
Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Og tusen takk for at du anbefaler oss.

Anmeldt 1. juni 2020

Dato for oppholdet: mai 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole E, Hotel Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2020