View deal
eDreams
Travelocity
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde fra 20.-24.07.2020 ,4netter , på dobbeltrom med x-seng ! Det var fullt i byen og ville egentlig bo på et hotell med høgere skår ! Vi ble positiv overrasket .. den søte blide dama i resepsj som gav oss en varm velkomst ..stort fint rom .. bad som kunne trengt oppussing .. men greit nok..og den Frokosten ..alt man kunne ønske seg Dette hotellet er mer enn greit nok ,og super beliggenhet i hjertet av Fredrikstad ! Litt lenger oppenfor et stort parkeringshus ! Vi kommer iallefall tilbake når vi er i Fredrikstad

Takk, Ivehar
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei
Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding etter deres opphold på Scandic City. Jeg setter spesielt pris på at dere skryter av våre ansatte.
Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 17. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Anmeldt 1. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole E, Hote Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Anmeldt 15. juni 2020

Har bodd mange ganger på City og det skuffer ikke. Tross gammelt hotell er det meget bra der.
Meget god ventilasjon og kjøling i den varmen vi har nå. Vi har prøvet andre hoteller i byen men kommer nok tilbake til City i fremtiden. Ypperlig frokost i denne pandemitid og vi mener det bør porsjoneres me pålegg og mm. I fremtiden. Meget hyggelig personale. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, robertnA4278ZM
Per Ole Eliassen, General Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Robert
Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Og tusen takk for at du anbefaler oss.