Stian S
2,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front OfficeScandic City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. sep. 2020
Hei
Tusen takk for at dere velger å si hva dere mener om oss etter ha besøjt oss i Fredrikstad. Det er helt tydelig at deres opplevelse av hotellet ikke er av det hyggelige slaget. Vi tar selvfølgelig deres kommentarer og negative opplevelser på alvor og til etterrertning.
Ta gjerne kontakt med meg direkte på perole.eliassen@scandichotels.com slik at vi kan få sett på dette sammen.

Jeg håper virkelig at dere tar kontakt.
kr 1 499
kr 2 315
    kr 2 315
1.4 km fra Scandic City
Bar/lounge
Restaurant serving food and beverage
kr 882
9.2 km fra Scandic City
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fredrikstad
Anmeldt 10. august 2020

Bra hotell sentralt i Fredrikstad, rett opp mot busstasjon og gågate. Likevel stille område. Ikke luksushotell, men med alt det basiske man trenger for et ferieopphold. Bra frokost, ingenting å si på prisen.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Håkon Y
Per Ole Eliassen, General Manager på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Håkon
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding etter at du bodde på Scandic City nå i august. Vi setter stor pris på å høre hva våre gjester mener om oss

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Kom i forbindelse med student flytting. Ble veldig godt tatt i mot i resepsjonen,da vi kom litt sent. Hotelet er rent , pent og rolig. Sentralt i sentrum. Kort vei til pplass ,div butikker og resturanter. Vi var uheldig å rom ,kom litt vann fra badekar og vask på badet .Sa ifra om morgenen. Fikk med en gang et nytt, ble oppgradert rom også! De var så koslig alle som jobbet der. Ble alltid møtt med et koslig smil,meget god service av alle på hotelet. Frokosten var også fantastisk. Kan annbefales på det sterkeste. God opplevelse.Når jeg er i fredrikstad,blir scandic city en selvfølge å bo på. Annbefales om du er i fredrikstad.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ninasS7363BP

Hei Nina
Tusen takk for svært hyggelig tilbakemeling etter at dere bodde på Scandic City. Dette setter vi utrolig stor pris på.

Anmeldt 24. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde fra 20.-24.07.2020 ,4netter , på dobbeltrom med x-seng ! Det var fullt i byen og ville egentlig bo på et hotell med høgere skår ! Vi ble positiv overrasket .. den søte blide dama i resepsj som gav oss en varm velkomst ..stort fint rom .. bad som kunne trengt oppussing .. men greit nok..og den Frokosten ..alt man kunne ønske seg 😊👍 Dette hotellet er mer enn greit nok ,og super beliggenhet i hjertet av Fredrikstad ! Litt lenger oppenfor et stort parkeringshus ! Vi kommer iallefall tilbake når vi er i Fredrikstad 😁

Takk, Ivehar
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei
Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding etter deres opphold på Scandic City. Jeg setter spesielt pris på at dere skryter av våre ansatte.
Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 17. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021