Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ScandicHotels.com
Anmeldt 24. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Anmeldt 18. mai 2021

Selve rommet var helt greit med god seng. Badet så ut som det var fra 90-tallet, men det var rent. Følte det litt klaustrofobisk under frokosten da vi ikke kunne holde anbefalt avstand til nabobordet eller de som gikk frem og tilbake til buffeen. Det var tomt for speilegg, eggerøre, flere påleggsorter og frukt til tross for at vi spiste en time før stenging.
Beliggenheten er veldig bra med gågaten rett rundt hjørnet og kjøpesenter rett over gaten, samt kort vei til bryggepromenaden, men vi velger nok et annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Opcline

Heisann
Tusen takk for at du valgte å gi oss en tilabkemelding etter deres opphold hos oss. Når det gjelder opplevelsen i frokostsalen så er bordene satt opp slik at de skal følge de nasjonale og lokale retningslinjene, men jeg skjønner at det kan oppleves ubehagelig når gjester velger å ignorere de retningslinjene det er lagt opp til.
Det er også slik at vi ikke skal råke opp for ting til frokosten, slik det ser ut til at var situasjonen da dere spiste frokost. Dette er tatt opp med avdelingen slik at vi kan unngå slike situasjoner fremover.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker Fredrikstad.

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Et helt vanlig kjede hotell.
Har det nødvendige rent rom, rask innsjekk, grei beliggenhet ok sentralt.
Litt dyrt, men alle hoteller er det under covid.
Frokosten stenger tidlig klokken 0930 så den fikk vi ikke testet.
Behagelige senger.
Badet var veldig lite, men rent og alt funket.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, eivindm2013
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2021

Hallo Eivind!
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi setter stor pris på at våre gjester sier hva de mener om oss.
Vår frokost er på hverdager far klokken 0630 til 0930 og i helger og røde dager 0800--1100.
Vi håper at du kommer tilbake til oss også neste gang dere besøker Fredrikstad.

Anmeldt 20. april 2021

Oppholdet 17-18 april 2021.Var veldig fornøyd med oppholdet. Opplevde veldig god service.
God frokost .Fine rom.
Beliggenheten var også en fordel. Fikk god hjelp til å finne spisested og fikk tips om steder det var verdt å besøke.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, hheieren232021
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2021

Heisann!
Tusen takk for at du valgte å gi oss en tilbakemelding etter at dere bodde på Scanic City. Dette setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake!!

Anmeldt 22. februar 2021

Vi måtte booke rom sent på natten og på kort varsel da nabohuset brant ned og politiet evakuerte oss. Hyggelig og hjelpsom betjening på telefonen og vennlig mottak på hotellet da vi ankom litt senere. Godt vertskap!

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, harald721
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2021

Hei Harald
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter at dere biodde hos oss på Scandic City. Jeg setter spesielt pris på at du opplevde våre ansatte som hyggelige og imøtekommende.