Gratis avbestilling frem til 21.08.22
eDreams
Priceline
Anmeldt 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Anmeldt 6. august 2021

Rommet vårt lå innerst i en teppelagt gang (med en svak eim av sigarettrøyk) og selfe rommet luktet også litt innestengt, men da var det gledelig å oppdage at det var mulig å sette vinduene på vidt gap selv i sjette etasje.

Rommet var spartansk innredet med en seng, et klesskap uten kleshengere og en tv. Et ekstra sett med håndklær som de eneste ekstra fasilitetene.

Badet kunne trengt en liten oppgradering, utseendemessig var det sjarmerende med blomstrete retrofliser men doen var lekk og det var konstant vått på badegulvet. Dette løste vi med de ekstra håndklærne da vi ikke orket å bytte rom kun for den ene natten vi skulle sove der.

Frokosten var god og personalet veldig trivelige og det er et helt kurant hotell for deg som helst vil tilbringe minst mulig tid på hotellet.

Takk, jskattebu
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Heisann!
Takk for at du valgte å gi oss en tilbakemelding etter deres opphold i Fredrikstad. Vi setter stor pris på at våre gjester sier hva de mener om oss.
Det er nok ikke slik at røyklukten sitter i teppene hos oss men med et par balkonger i hver etasje så siver det nok dessverre litt røyk inn når det røykes.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell sentralt i Fredrikstad. Rene rom, hyggelig og hjelpsomt personale. Frokosten var god, ferske varer og god orden. Personalet var raske til å rydde, brukte munnbind. Følte oss trygge på at smittevernet var i fokus. Anbefales for alle typer reisende.

Takk, 483jenst
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Heisann!
Hjertelig takk for deres tilbakemelding etter oppholdet på Scandic City. Smittevern vil vi alltid ha fokus på og det er hyggelig at dere som gjester påpeker dette.

Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldt 29. juli 2021