Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ScandicHotels.com
Agoda.comUSD 133
Anmeldt 11. august 2021

Sentralt i byen, men stille og rolig. Rent bortsett fra en måkefamilie som våknet særs tidlig, sånn rett utenfor vinduet :-) Mulig å leie garasjeplass, praktisk og lettvint. Badet var noe slitent. Grei frokost - men hadde vært greit om personalet holdt et bedre øye med buffeen, og fylte opp - både mat og drikke, når behovet var der. Trivelig personale, både i resepsjon og spisesal. Stedet anbefales. Kan ikke bli mer sentralt i Fredrikstad,

Takk, mortencola
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Morten!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter at dere bodde på Scandic City nå i august. Vi setter stor pris på at våre gjester forteller om hvordan de har hatt det hos oss.

Anmeldt 10. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Anmeldt 9. august 2021

Ble godt tatt i mot, og servicen er super.
Selve rommet er helt greit (superior-rom burde kanskje ha to stoler i en sittegruppe, ikke bare en). Sengen var god. Hadde satt pris på om det var noen lette gardiner i tillegg til blendingsgardiner da rommet var ut mot kontorbygg/annen bebyggelse. Man føler seg litt beglodd, og man ønsker jo ikke stenge dagslyset helt ute på dagtid.
Badet var et sørgelig kapittel - udelikat med svarte/møkkete fuger ned mot badekar og i hjørner, samt nede på gulvet ved badekaret. Dusjveggen og kanter/fester på denne var også ganske ekkel. Dårlig belysning på bad.
Frokosten var helt ok og fresh, men ingen wow-opplevelse.
Veldig sentralt.

Dato for oppholdet: august 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, tj0sl0

Heisann!
Hjertelig takk for din tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi tar selvfølgelig dine kommenatrer på alvor og til etterretning.

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Anmeldt 6. august 2021

Rommet vårt lå innerst i en teppelagt gang (med en svak eim av sigarettrøyk) og selfe rommet luktet også litt innestengt, men da var det gledelig å oppdage at det var mulig å sette vinduene på vidt gap selv i sjette etasje.

Rommet var spartansk innredet med en seng, et klesskap uten kleshengere og en tv. Et ekstra sett med håndklær som de eneste ekstra fasilitetene.

Badet kunne trengt en liten oppgradering, utseendemessig var det sjarmerende med blomstrete retrofliser men doen var lekk og det var konstant vått på badegulvet. Dette løste vi med de ekstra håndklærne da vi ikke orket å bytte rom kun for den ene natten vi skulle sove der.

Frokosten var god og personalet veldig trivelige og det er et helt kurant hotell for deg som helst vil tilbringe minst mulig tid på hotellet.

Takk, jskattebu
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Heisann!
Takk for at du valgte å gi oss en tilbakemelding etter deres opphold i Fredrikstad. Vi setter stor pris på at våre gjester sier hva de mener om oss.
Det er nok ikke slik at røyklukten sitter i teppene hos oss men med et par balkonger i hver etasje så siver det nok dessverre litt røyk inn når det røykes.