Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ScandicHotels.com
Priceline
Orbitz.com
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Super service, hyggelig betjening. Fikk rom i 6 etasje. Gode senger og pent rom. Rent. Veldig god frokost. Utmerket beliggenhet. Veldig greit med mulighet for parkering i kjeller. Hotell sjefen er en veldig hyggelig kar. Takker for et fint opphold.

Takk, Siv S
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2021

Hei Siv
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold på Scandic City. Hotellsjefen setter pris på en hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 11. august 2021

Sentralt i byen, men stille og rolig. Rent bortsett fra en måkefamilie som våknet særs tidlig, sånn rett utenfor vinduet :-) Mulig å leie garasjeplass, praktisk og lettvint. Badet var noe slitent. Grei frokost - men hadde vært greit om personalet holdt et bedre øye med buffeen, og fylte opp - både mat og drikke, når behovet var der. Trivelig personale, både i resepsjon og spisesal. Stedet anbefales. Kan ikke bli mer sentralt i Fredrikstad,

Takk, mortencola
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Morten!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter at dere bodde på Scandic City nå i august. Vi setter stor pris på at våre gjester forteller om hvordan de har hatt det hos oss.

Anmeldt 10. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Ole Eliassen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Anmeldt 9. august 2021

Ble godt tatt i mot, og servicen er super.
Selve rommet er helt greit (superior-rom burde kanskje ha to stoler i en sittegruppe, ikke bare en). Sengen var god. Hadde satt pris på om det var noen lette gardiner i tillegg til blendingsgardiner da rommet var ut mot kontorbygg/annen bebyggelse. Man føler seg litt beglodd, og man ønsker jo ikke stenge dagslyset helt ute på dagtid.
Badet var et sørgelig kapittel - udelikat med svarte/møkkete fuger ned mot badekar og i hjørner, samt nede på gulvet ved badekaret. Dusjveggen og kanter/fester på denne var også ganske ekkel. Dårlig belysning på bad.
Frokosten var helt ok og fresh, men ingen wow-opplevelse.
Veldig sentralt.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, tj0sl0

Heisann!
Hjertelig takk for din tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi tar selvfølgelig dine kommenatrer på alvor og til etterretning.

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Ole Eliassen, Guest Services / Front Office på Scandic City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021