Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 157
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Dårlig service. Defekt TV som jeg varslet resepsjonisten om på dag 2, ble lovet at de skulle fikse neste dag. Ingenting hadde skjedd etter 5 dager og fjerkontroll ikke rørt, derav ingen som hadde vært innom for å forsøke utrette problemet. Elendig frokost, Dårlig renhold. Anbefales absolutt ikke.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Even W
Sabina W, Daglig leder på Quality Hotel Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Hei Even W,

Tusen takk for at du hjelper oss å bli bedre med å gi oss en tilbakemelding.
Da du var her så hadde vår leverandør overgang fra analog til digitale signaler og deretter krasjet systemet deres.
Dessverre fikk vi ikke gjort noe her på huset.

Håper du ellers hadde et greit opphold og at du kommer tilbake og gir oss en ny sjanse, nå som alle TV er i orden :)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel med fin beliggenhet hvis man skal rund i Fredrikstad . Lett med parkering utenfor hotellet eventuelt inne i fjellhallen 2 minutter fra hotellet. God frokost men savnet minibar på rommet

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 868vegards

Hei Vegard S,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding !

Håper å se deg igjen i Fredrikstad.

Mvh Team Freedrikstad

Anmeldt 8. oktober 2018

Rent, delikat og fint rom. God frokost med variert utvalg av kalde og varme retter. Sentral beliggenhet, rett ut i gågata. Parkering i kjeller, lettvint og greit. Hyggelig personell, koselig hotell som vi garantert kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kjersti K

Hei Kjersti K,

Tusen hjertelig takk for en hyggelig tilbakemelding!

Vi gleder oss til å se dere tilbake på hotellet og i Fredrikstad <3

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Har bodd på mange QH’s men dette er nok kanskje første som skuffer meg litt. Hvis man ser bort i fra hull i dusjslangen som selvfølgelig kan skje og litt dårlig rengjøring under stoler og sofa, så var ikke frokosten mer en grei. Få mangler men, mener at jeg alltid har funnet det lille ekstra i buffeten. Som førstereisende til Fredrikstad så var kanskje det som irriterte oss mest skiltingen i og rundt hotellet . Vi ringte på vei og spurte om parkering da det var lite informasjon på nett. Vi parkerte på p-huset under hotellet, tenkte det var greit og trygt. Når vi skulle fra p-plass manglet et tydelig skilt om hvilken dør som førte til QH og etterpå til resepsjon. Etter en tur ute kom vi tilbake til låst dør? Ingen skilt ingen ringeklokke, dette var fra gågatesiden. Heldigvis hadde vi tlf og fikk ringt hotellet og fikk beskjed om å gå rundt hotellet til hovedinngang. Tenker om vi ikke hadde hatt tlf eller var snørrdritings, så kunne det skapt utfordringer, ettersom vi aldri kom inn hovedinngang fra start Gode senger stort rom, hyggelig resepsjonist, minus for at baren var stengt når vi kom tilbake kl 23.30. Tenkte å avslutte med noe å drikke der. Men har vært så fornøyd med alle de andre besøkene på QH’s, så blir ikke siste gang

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 99hermanb

Hei Herman B,

Tusen takk for en konkret tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tar deg tid for å hjelpe oss å bli bedre!

Som du skriver så stenger vi døren mot gågata kl 23 så at vi kan ha bedre kontroll over gjestene som kommer inn døra. Nå har vi også hengt opp et skilt mot gågata.

Godt å høre at du fortsatt digger Quality, det gjør vi også :)
Velkommen tilbake<3

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Konferanseopphold. Hotellets fellesområder er fine. Litt lite tilgang på toalett. Var ofte lange do køer i lobby. Tilgang på kaffe og snacks. Litt skuffet over at de ikke hadde kaffemaskin. Da måtte du betale ekstra. Godt utvalg i snacks. Lunsjbuffén hadde greit utvalg men var litt kjedelig. Rommene var også fine og rene. Sengene var derimot altfor myke. Den ene siden hadde en skumgummi madrass som overmadrass mens den andre sank du til bunns i. Det gjorde at de mistet en stjerne fra meg. Eller hyggelig personell. Hotellet ligger sentralt både til togstasjon og kjøpesenteret. Parkering i fjellet er kun 2 min unna.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, karibjer

Hei karibjer,

Tusen takk for en fin tilbakemelding.

Hotellet er bygdt litt ulogiskt og i etasjen ved restauranten finner du 6 dametoaletter og 6 herretoaletter, samt et HC toalett. Mens oppe ved resepsjonen er det kun 5 stykk.
Her skal vi absolutt bli bedre til å informere være gejster så de slipper å stå i kø.

Takk for innspillet og håper at vi sees igjen snart :)