kr 1 499
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
kr 1 396
Morganni
Bengtsfors, Sverige
2,0 av 5 boblerAnmeldt 31. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Romtips: Kirkeklokker som vekker deg!
4,0 av 5 boblerRenslighet
2,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Sabina W, Daglig lederQuality Hotel Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. juli 2019
Hei Morganni,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Det var leit å høre at du hadde en så dårlig opplevelse hos oss.

Håper du ga beskjed ang frokosten så at vi kunne fikse nytt brød eller brygge ny kaffe om den var dårlig.
Så at du kunne nyte et godt måltid.

Vi har flere parkeringsmuligheter rundt hotellet og vi pleier som vanlig å anbefalle det vi har i kjelleren vår.
Fra den parkeringen tar du bare heien opp og så er du i respsjonen.
Beklager om vi ikke var tydelige i vår kommunikasjon.

Håper alikavel at vi ser deg igjen i Fredrikstad !

• Scandic Hotels
Gamlebyen Hotell
Bli belønnet med One Key
1.2 km fra Quality Hotel Fredrikstad
Bar/lounge
Restaurant serving food and beverage
Tripadvisor
11.8 km fra Quality Hotel Fredrikstad
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fredrikstad
Anmeldt 26. januar 2019

Vi bestilte superior rom fra fredag til lørdag. Det var ganske stille og fredelig på hotellet, men dette var grunnet få gjester. Rommet var ikke helt rent. Det var flekker på kaffebordet og noen svarte flekker på gulvet på badet. Noen flekker på det ene speilet på rommet også, men dette kan ha vært etter rengjøring. Servicen var helt greit, men det var ikke romservice der. Fint med tv på rommet med fin lyd og klart bilde. Det var også persienner som man selv kunne stille inn etter eget ønske, men med tynne, gjennomsiktige gardiner. Det var også greit med lys på rommet, hverken for mørkt eller for lyst. Frokost var inkludert og man kan velge mellom veldig mye i buffeen. Veldig stort og åpent i foajeen og ved resepsjonen. Litt problemer med å finne fram, men dette kan være grunnet dårlig veibeskrivelse til tross for mye veiarbeid dagen vi kom dit. Det er kort vei til både restauranter og fergene som man kan ta gratis. Dusjhodet burde byttes ut da vannet sprutet til alle kanter og og vekslet mellom svakt og hardtrykk. Dosetet var løst samt såpedispenseren falt av en gang iløpet av vårt opphold. Kunne godt overnattet her igjen, men litt forbedring må til.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, kremenytiki
Sabina W, Daglig leder på Quality Hotel Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Hei kremenytiki,

Tusen takk for en konkret tilbakemelding, det setter vi stor pris på !

Håper å se deg igjen etter at vio har fikset disse tingene :)

Mvh team Fredrikstad

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Fredrikstad med delikate rom og gode senger. Frokosten var deilig og med flott utsikt til julepyntet gågate. Personalet på hotellet var svært hjelpsomme og hyggelig. Et hotell som absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, trinelisem2016

Hei trinelisem2016,

Tusen hjertelig takk for en flott tilbakemelding !
Den setter vi stor pris på.

Velkommen tilbake !

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger i forbindelse med jobb og alltid vært fornøyd. Rommene er bra, frokosten er veldig bra og personellet et hyggelig. Denne gangen var det servicen som gjorde det lille ekstra!

Det var sikkelig dårlig vær ute og vi hadde glemt paraply. Jeg spurte resepsjonisten om de hadde noen som vi kunne låne, og han kom tilbake med sin privat paraply.
Kudos!

Gleder meg til neste opphold!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, KjetilH264

Hei KjetilH264,

Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss og andre gjester!
Det viktigste vi har på hotellet er vårt crew og dermed treffer denne tilbakemeldingen oss midt i blinken !

Håper vi sees igjen snart !

Klem fra alle oss <3

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Dårlig service. Defekt TV som jeg varslet resepsjonisten om på dag 2, ble lovet at de skulle fikse neste dag. Ingenting hadde skjedd etter 5 dager og fjerkontroll ikke rørt, derav ingen som hadde vært innom for å forsøke utrette problemet. Elendig frokost, Dårlig renhold. Anbefales absolutt ikke.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Even W

Hei Even W,

Tusen takk for at du hjelper oss å bli bedre med å gi oss en tilbakemelding.
Da du var her så hadde vår leverandør overgang fra analog til digitale signaler og deretter krasjet systemet deres.
Dessverre fikk vi ikke gjort noe her på huset.

Håper du ellers hadde et greit opphold og at du kommer tilbake og gir oss en ny sjanse, nå som alle TV er i orden :)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel med fin beliggenhet hvis man skal rund i Fredrikstad . Lett med parkering utenfor hotellet eventuelt inne i fjellhallen 2 minutter fra hotellet. God frokost men savnet minibar på rommet

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 868vegards

Hei Vegard S,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding !

Håper å se deg igjen i Fredrikstad.

Mvh Team Freedrikstad