Trip.com
Travelocity
ZenHotels.comUSD 186
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i et døgn. Rommet er ok. Dårlig utsikt, tildels lytt, men gode senger og bra standard. Bortsett fra at det lå hår i sluket på badet.
Frokosten er kjip. Lite utvalg og sur betjening som ikke har tid til å hjelpe deg. Ingen brødrister, omelett, stekt egg, smøreost eller frokostblandinger.
Til info: vi er her etter at det er åpnet opp/ tillat for buffet grunnet korona.

Takk, 771cecilieh
Anmeldt 12. juli 2020

Førsteinntrykk var bra med et bra rom.
Senger var gode

Spiste tre retters middag. Midt på treet.
Frokost var bra.

Generelt: For lite ansatte. Kortet sluttet å virke. Vi måtte komme til resepsjonen istedet for at de kom opp å ordnet opp.
De svarte heller ikke på mail for ankomst da de sa de hadde for mye henvendelser. Og klarte ikke å følge opp

I disse corona tider burde kokken som klargjorte middag ha brukt hansker og munnbind da han nærmest er involvert i mat til fleste gjester.

Takk, Bjørn-Arild H
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en veldig sentral beliggenhet midt i sentrum og rett ved kaia og elven. Flott takterasse med fin utsikt over byen. Trivelig dame som jobbet der. Selv om baren egentlig stengte kl 23:30 så fikk folk sitte lenger. Fint interiør og fine rom. Men putene var altfor tykke. Har en nakkeproblemer så råder jeg folk til å ta med egen pute. Vi lå der kun en natt og det ble nok med den puten. Heisene på hotellet «levde» litt sitt eget liv. Vi gikk trapper for det meste. Men totalt sett så er absolutt dette et bra hotell.

2  Takk, benttte
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var en venninnegjeng som bodde her en helg. Grunnen til at vi valgte dette hotellet var at det er det eneste hotellet i Fredrikstad med takterasse. Dette ble også flagget så det holdt av vedkommene som vi booket hos. Ved ankomst blir vi derimot gjort oppmerksom på at vi ikke får tilgang til takterrassen den dagen/kvelden pga privat arrangement. Og ikke nok med det, det var heller ikke mulig å få kjøpt drinker i baren nede, pga samme arrangementet. Dette holder ikke! Vi opplevde også at både ismaskin og vanndispenser ikke funket. Kan høres ut som et lite problem, men var irriterende nok der og da. Jeg ble i tillegg «bryskt» avvist da jeg spurte damen i resepsjonen om de hadde fyrstikker eller lighter å låne meg. Her var det mest måten hun svarte på jeg reagerte på. (Likte kanskje ikke røykere?)
Ok, bortsett fra nevnte resepsjonist så var de øvrige som jobbet der meget hyggelige og vennlige! Forøvrig var vi noe skuffet over at det ikke var bacon til frokost på søndag.... Ok, dette hotellet blir ikke mitt førstevalg om jeg skal til Fredrikstad på overnatting flere ganger.

Takk, 531mereten
Anmeldt 1. juli 2020

Hei jeg bestilte rom hos de og ringte 28 juni å hørte om jeg kunne komme kl 1400 i steden for 1500 da jeg hadde avtaler pga min bursdag. Jeg fikk da svaret at det var i orden.
Da jeg dukket opp kl 1400 29 juni så hadde de ikke rommet klart, men jeg fikk tilbud om ett annet rom som var ledig ( rom Nr 242 ).
Jeg låste meg da inn på et rom som tydeligvis ikke var ledig. I senga satt det nemlig to nakne mennesker.

Jeg gikk tilbake til resepsjonen og sa fra om dette og fikk ett nytt rom.
Dagen etter så gikk jeg å spiste frokost kl 0800 var tilbake på rommet kl 0900.
Klokka 1000 kom vaskepersonalet å skulle undersøke om jeg hadde sjekket ut, dette gjentok seg igjen 1020.
Dette er ikke akseptabelt da jeg faktisk har betalt for rommet frem til klokka 1100

Lite imponert over dette hotellet.

Reisetype: Reiste alene
Takk, SLAN77