kr 1 499
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Vio.com
  • ZenHotels.com
    kr 4 720
1.2 km fra Quality Hotel Fredrikstad
Bar/lounge
Restaurant serving food and beverage
    kr 880
11.8 km fra Quality Hotel Fredrikstad
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fredrikstad
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service da vi ved innsjekking fikk oppgradert til et rom med større seng. Hjørnerom 602 var veldig hyggelig med fin utsikt
De har en fin takterrasse, med flott utsikt. Ligger bare en et stenkast unna brygga.

1  Takk, dortef766
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i et døgn. Rommet er ok. Dårlig utsikt, tildels lytt, men gode senger og bra standard. Bortsett fra at det lå hår i sluket på badet.
Frokosten er kjip. Lite utvalg og sur betjening som ikke har tid til å hjelpe deg. Ingen brødrister, omelett, stekt egg, smøreost eller frokostblandinger.
Til info: vi er her etter at det er åpnet opp/ tillat for buffet grunnet korona.

Takk, 771cecilieh
Anmeldt 12. juli 2020

Førsteinntrykk var bra med et bra rom.
Senger var gode

Spiste tre retters middag. Midt på treet.
Frokost var bra.

Generelt: For lite ansatte. Kortet sluttet å virke. Vi måtte komme til resepsjonen istedet for at de kom opp å ordnet opp.
De svarte heller ikke på mail for ankomst da de sa de hadde for mye henvendelser. Og klarte ikke å følge opp

I disse corona tider burde kokken som klargjorte middag ha brukt hansker og munnbind da han nærmest er involvert i mat til fleste gjester.

Takk, Bjørn-Arild H
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en veldig sentral beliggenhet midt i sentrum og rett ved kaia og elven. Flott takterasse med fin utsikt over byen. Trivelig dame som jobbet der. Selv om baren egentlig stengte kl 23:30 så fikk folk sitte lenger. Fint interiør og fine rom. Men putene var altfor tykke. Har en nakkeproblemer så råder jeg folk til å ta med egen pute. Vi lå der kun en natt og det ble nok med den puten. Heisene på hotellet «levde» litt sitt eget liv. Vi gikk trapper for det meste. Men totalt sett så er absolutt dette et bra hotell.

2  Takk, benttte
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var en venninnegjeng som bodde her en helg. Grunnen til at vi valgte dette hotellet var at det er det eneste hotellet i Fredrikstad med takterasse. Dette ble også flagget så det holdt av vedkommene som vi booket hos. Ved ankomst blir vi derimot gjort oppmerksom på at vi ikke får tilgang til takterrassen den dagen/kvelden pga privat arrangement. Og ikke nok med det, det var heller ikke mulig å få kjøpt drinker i baren nede, pga samme arrangementet. Dette holder ikke! Vi opplevde også at både ismaskin og vanndispenser ikke funket. Kan høres ut som et lite problem, men var irriterende nok der og da. Jeg ble i tillegg «bryskt» avvist da jeg spurte damen i resepsjonen om de hadde fyrstikker eller lighter å låne meg. Her var det mest måten hun svarte på jeg reagerte på. (Likte kanskje ikke røykere?)
Ok, bortsett fra nevnte resepsjonist så var de øvrige som jobbet der meget hyggelige og vennlige! Forøvrig var vi noe skuffet over at det ikke var bacon til frokost på søndag.... Ok, dette hotellet blir ikke mitt førstevalg om jeg skal til Fredrikstad på overnatting flere ganger.

Takk, 531mereten