Travelocity
Orbitz.com
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Valgte Fredrikstad for siste natt i SummerTreat som vi hadde kjøpt i juni.
Fredrikstad var passe langt, samtidig som det er en by vi sjelden besøker.
Ved innsjekk ble vi tatt vennlig og godt imot av M☆☆☆☆☆☆ som informerte om alt vi hadde behov for å vite. Særlig nyttig var informasjonen o. parkeringshuset i kjelleren med direkte inngang til hotellet.

Vi fikk et fint og stort rom, med herlig seng og stort bad med dusj.

Takterrassen med egen bar er bare nydelig og man har herlig utsikt over byen og ut over sjøen et stykke unna.

Bra hotell og bra service. Det som trekker ned er at det på vårt rom 349 ikke fantes snev av ventilasjon, noe som medførte at laveste temperatur den natten var 22 grader, noe jeg synes er nesten ulevelig.

Manglende ventilasjon gir trekket i vurderingen.

1  Takk, eholst
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet i forhold til sentrum. Alt i gangavstand. God frokost, ok hotellrom. Innmari vonde hotellputer, harde klumpete, og kun en pute til hver. Veldig lytt og vi våknet av at termostaten på badet «klikket» hele natten.
Hyggelig personale. Parkering i parkeringshus, ca 155 kr per døgn.

1  Takk, Mariannebjk
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kjære direktører.
Nå er dere i fred med å gjøre en hotellkjede om til en kjede med pensjonater eller hostal om du vil.
Vi har nettopp kommer hjem fra Quality Hotel Fredrikstad og det var en uhygenisk opplevelse. Man rydder ikke rommene for 3 dager er gått, man vasker ikke bad og toalett og man skifter ikke kaffekopper bare for å ta det i rekkefølge. Det er selvfølgelig uhygenisk å ikke vaske bad og toalett på tre dager! Håndklær fikk vi hente selv. Selv på en stjernes pensjonat gjør man rent hver dag og skifter håndklær om det behøves. Dessuten det rommet vi fikk var forsåvidt stort nok, men det var en ussel overmadrass på senga. Tynn, tynn naken (ikke med trekk) skumgummimadrass, kanskje 2,5 cm tykk. Persiennen i vinduet gikk ikke å få ned og ettermiddagssolen gjorde rommet varmt (kanskje virket ikke ventilasjonen). Frokosten var en sak for seg. Vi gjorde som vi fikk beskjed om booket frokost til en bestemt tid (kl 1000), men det så det ut til at alle andre også hadde. Det var så stappa med folk at hadde kommunen kommet på besøk for korona kontroll ville frokostsalen bli stengt øyeblikkelig. Alt for mange til for liten plass. Køen var lang og det var ingen ledige bord. Det var ingen kontroll og ingen personal til å guide kundene. Man burde selvfølgelig ha en person som «portvakt» med kundeliste slik at frokosten kunne bli ledet på en ordentlig måte etter som man hadde booket tid.
Vi ba om å for toalettet/badet vasket etter en dag, men det tok to. Vær så snill ikke spar penger (personal) på denne måten, det går utover servicen og reduserer hotellet til et dårlig pensjonat hva angår hygiene og trivsel. La oss ta det positive til slutt. Personalet gjorde så godt de kunne og vi vil spesielt framheve personalet på Topp Treassen, det var som å komme til en godt hotell.
Mvh
Karin og Einar

1  Takk, 378einarm
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service da vi ved innsjekking fikk oppgradert til et rom med større seng. Hjørnerom 602 var veldig hyggelig med fin utsikt
De har en fin takterrasse, med flott utsikt. Ligger bare en et stenkast unna brygga.

Takk, dortef766
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i et døgn. Rommet er ok. Dårlig utsikt, tildels lytt, men gode senger og bra standard. Bortsett fra at det lå hår i sluket på badet.
Frokosten er kjip. Lite utvalg og sur betjening som ikke har tid til å hjelpe deg. Ingen brødrister, omelett, stekt egg, smøreost eller frokostblandinger.
Til info: vi er her etter at det er åpnet opp/ tillat for buffet grunnet korona.

Takk, 771cecilieh