SPAR USD 6
eDreams
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 144
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Bestilte rom sent på kvelden og sjekket inn rundt midnatt. Fikk allikevel et stort og flott rom med badekar og en herlig utsikt mot kanalen. Veldig god service og betryggende smittevernstiltak med meget god informasjon gjennom hele oppholdet. Velfylt og variert buffet til frokost gir en god start på dagen. Takk for god oppfølging og velvillighet fra dyktige ansatte.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, losalex2233
Anmeldt 4. november 2020

Var på dette hotellet med jobb, ble satt i karantene i 4 dager. Dette er jo kjedelig i seg selv. Så har man heldigvis klart å plassere Norges beste ansette innen service på dette hotellet. Alle var meget behjelpelig, og tok min og andres sikkerhet på alvor i denne tiden. Spesielt vill jeg trekke frem Christine, for makan til god service har jeg aldri opplevd. Hun må bare få ‘employee of the year’. Aldri møtt noen mer smilende og hyggelig bak en resepsjon. Vi sees igjen

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, magnushC5155RK
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Det er helt rått å være på hotellet i hjembyen. De i resepsjonen , kokkene, servitørene , alle står på for at man som gjest skal ha det best mulig . Helt fantastiske middager , både å se på og spise . Lun og god stemning. Christine og fler møter deg i resepsjonen med et stort smil, og du føler deg skikkelig velkommen. Brukte bonuspoeng denne gang , og de dro til med et ordentlig rom på toppen. Veldig bra at de er så hundevennlige, for oss som reiser mye med hund. Topp beliggenhet midt i sentrum og nær alle restauranter (som man egentlig ikke behøver da hotellet har utsøkt mat). Nydelig frokost, men savner litt de gode vaflene man kunne steke selv der da.
Vært der mange ganger og bestandig hatt fine rom og opplevelser . Anbefales , og vi kommer garantert tilbake igjen for en fin helg snart!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, ronny-johansen
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Dette innlegget skulle ha kommet mye tidligere, men her er det. Vi bodde på dette hotellet fra september til november i fjor omtrent sammenhengende. Da fikk fikk vi godt inntrykk av hvordan dette hotellet fungerte. (Grunnen til at vi bodde her så lenge var pga. oversvømmelsen som var 1.9 2019 i Fredrikstad.

Det første vi vil kommentere er at servicen på hotellet var utrolig! Har aldri følt oss så bortkommen, men hjemme på dette hotellet. Spesielt vil vi gi en super oppmerksomhet til ei som jobba i resepsjon. Husker ikke navnet på henne men, hun var opprinnelig fra Narvik. Du redda dagen(e) våre!

Vi bodde på en del rom på dette hotellet. Fra 2-6 etasje. Vårt tips er å få et rom unna resepsjon og plassert i de øvre etasjene mot elva. Kvaliteten på rommene var gode. Kan hende enkelte rom var begynt å bli litt preget av tidens tann, men vi stortrivdes. Be om et rom uten vegg -vegg teppe! Gode bad, og med godt trykk i dusjene! Sengene var fine! Litt varierende renhold på enkelte rom, men dette skyldes nok varierende arbeid på personalet. Dette ble tatt tak i med en gang! Supert! Frokosten var god og variert. Det sies at det det er en drøm å våkne til hotellfrokoster, men etter to måneder ble vi nok litt lei kanskje man kunne variert litt mer? Hotellet anbefales på det varmeste for folk som kommer utenbys i fra! Klart det beste hotellet i byen!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, r0yarneh
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Florentina i resepsjonen var kunnskapsrik, blid og veldig serviceminded. Super fornøyd med frokosten, beliggenheten og rommet. Smitteverntiltakene var tilfredsstillende. Rett ved kanalen, kino og butikksenter. Hit må vi tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, ingridretvedt