TripadvisorUSD 162
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 30. juli 2021

Tiltakene gjort for å ha "smittevern" under frokost fungerte ikke. I og med at det var oppsatte tidspunk (4 bolker a 45min,), så kom det svært mange samtidig. Det var typisk hotell buffet, og maten var godt under par. Vi kjøpte heller frokost på bakeri i byen, Bakfickan, som har helt fantastiske bakevarer og smurte rundstykker.

Kvalitet og utsikt var helt ok. Men reagerer på at vi fikk to single overmadrasser i en queen size komtinentalseng. Var ubehagelig å sove i, og lakenet skled hele tiden ut.

Små ting var i ustand, slik som såpedispenser på bad og ismaskin i etasjen. Mange små ting skaper et dårlig inntrykk.

Dårlige og dyre parkeringsmuligheter (fullt i parkering under hotellet, og DYRT i parkeringshus over veien). Anbefaler å heller parkere et godt stykke unna, typ mot jernbanestasjonen.

Takk, Turistibyen2021
Anmeldt 29. juli 2021

Uhøffelig og elendig service fra resepsjonen. Lite goodwill og ufhøffelig kundeservice. Også alt for lite parkering tilknyttet hotellet. Kommer ikke hit igjen, når man burde forvente at hele pakken skal være bra.

Takk, Oliver B
Anmeldt 21. juli 2021

Greit hotell med ok standard for prisen. Litt tekniske mangler på det ene rommet. Begrenset parkering på hotellet, men parkeringshall rett over veien. Ligger veldig sentralt Fredrikstad. God frokost med bra utvalg. Hyggelig, hjelpsom og imøtekommende betjening.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 19. januar 2021

Jeg bodde på dette hotellet i 4 netter. Jeg ankom hotellet på bursdagen min og ble da møtt av ballonger på sengen, samt to håndklær formet som et hjerte.
Overraskende og fin velkomst!

Det var kaldt på rommet, og jeg fikk aldri helt opp varmen på termostaten, men resepsjonen lånte ut varmovn som gjorde det godt og varmt i en fei.

Pga lavere belegg mtp koronatiden vi er inne i var det ikke vanlig frokostbuffét, men kokkene lagde rikelige tallerkener med det jeg hadde bestilt i forkant. Jeg krysset av på et ark hva jeg ville ha til frokost, og det fungerte veldig bra.

Alle, absolutt alle de ansatte jeg snakket med på hotellet var svært hyggelige, serviceinnstilte og imøtekommende. De elsker virkelig gjestene sine og vet å ta godt vare på dem :)

Det eneste jeg føler er et minus er at jeg følte det var ganske så lytt mellom rommene.

Uansett, så er dette hotellet mitt soleklare valg neste gang jeg trenger hotellovernatting i Fredrikstad.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, frk-ko
Anmeldt 4. november 2020

Var på dette hotellet med jobb, ble satt i karantene i 4 dager. Dette er jo kjedelig i seg selv. Så har man heldigvis klart å plassere Norges beste ansette innen service på dette hotellet. Alle var meget behjelpelig, og tok min og andres sikkerhet på alvor i denne tiden. Spesielt vill jeg trekke frem Christine, for makan til god service har jeg aldri opplevd. Hun må bare få ‘employee of the year’. Aldri møtt noen mer smilende og hyggelig bak en resepsjon. Vi sees igjen

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, magnushC5155RK