ViToMandal
    kr 2 610
  • Priceline
1.2 km fra Quality Hotel Fredrikstad
Bar/lounge
Restaurant serving food and beverage
Fullt refunderbart
11.8 km fra Quality Hotel Fredrikstad
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fredrikstad
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Etter 3 uker på hotell rundt i Norges land måtte vi også i år en tur til herlige Fredrikstad. Som alltid bestilte vi på vårt faste hotell. Stedet var ikke til å kjenne igjen.
Resepsjonen var som et begravelsesbyrå, en mutt dame bak skranken, ellers ikke et menneske eller en lyd.
I følge oppslag i heisen og et billig papirstykke på rommet åpnet servering kl 12. All servering måtte utføres via QR kode. Ansatte hadde ikke lov eller mulighet til å servere et glass vin før kl 18.
Tårnet var bra befolket, men mange klarte ikke å bestille via appen og de fleste gikk uten å få servering. Vi oppdaget fort at hotellet var eneste sted i byen som brukte QR kode. Restauranten var stengt fordi kokken hadde sagt opp. Mat var kun tilgjengelig i baren og menyen besto så vidt jeg oppfattet av hamburgere og toast. Frokosten var som andre har kommentert lite tilpasset Corona tiltak, ellers var utvalget til frokost greit nok, men nok den enkleste vi fikk etter 20 overnattinger i løpet av ferien.
Har tidligere gitt hotellet 5 poeng. Årets nedtur er imidlertid så stor at jeg er usikker på om det fortjener poeng overhodet. Eneste lyspunkt var den kvinnelige bartenderen i Tårnet som smilte flere ganger. Ble imidlertid rystet da jeg ville gi tips og hun fortalte at de ansatte ikke fikk del av tipsene, alt gikk til hotellet.
Bodde på Quality i Stavanger tidligere i sommer og ga de 3 poeng. Fredrikstad var sommerens store skuffelse.
Dette fine hotellet er blitt et gatekjøkken med mulighet for overnatting.
Ikke et sekund følte vi oss velkommen her. Under tvil gir jeg 1 poeng.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, D718QUmagnush
Anmeldt 11. august 2021

Hadde bestilt rom til 3 stk. Manglet sengetøy og håndklær til 3 person. Dårlig renhold på rommet. Vinduer må vaskes og ta en titt under sengene.
Frokost skulle vi spise kl10.15 men fikk beskjed at den var til kl 10. Tydeligvis ikke kommunikasjon på hotellet ang frokosten. Vi fikk jo mat men burde kanskje vært ordnet med et smil.. ikke sur tone

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, lkatt2021
Anmeldt 30. juli 2021

Tiltakene gjort for å ha "smittevern" under frokost fungerte ikke. I og med at det var oppsatte tidspunk (4 bolker a 45min,), så kom det svært mange samtidig. Det var typisk hotell buffet, og maten var godt under par. Vi kjøpte heller frokost på bakeri i byen, Bakfickan, som har helt fantastiske bakevarer og smurte rundstykker.

Kvalitet og utsikt var helt ok. Men reagerer på at vi fikk to single overmadrasser i en queen size komtinentalseng. Var ubehagelig å sove i, og lakenet skled hele tiden ut.

Små ting var i ustand, slik som såpedispenser på bad og ismaskin i etasjen. Mange små ting skaper et dårlig inntrykk.

Dårlige og dyre parkeringsmuligheter (fullt i parkering under hotellet, og DYRT i parkeringshus over veien). Anbefaler å heller parkere et godt stykke unna, typ mot jernbanestasjonen.

Takk, Turistibyen2021
Anmeldt 29. juli 2021

Uhøffelig og elendig service fra resepsjonen. Lite goodwill og ufhøffelig kundeservice. Også alt for lite parkering tilknyttet hotellet. Kommer ikke hit igjen, når man burde forvente at hele pakken skal være bra.

Takk, Oliver B
Anmeldt 21. juli 2021

Greit hotell med ok standard for prisen. Litt tekniske mangler på det ene rommet. Begrenset parkering på hotellet, men parkeringshall rett over veien. Ligger veldig sentralt Fredrikstad. God frokost med bra utvalg. Hyggelig, hjelpsom og imøtekommende betjening.

Takk, RouleurKJH