“God sushi”

Vurdert som nr. 5 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Spennende meny med sushi og tradisjonelle alternativ som biff/lam/and/kylling. Vi spiste lam og nigiri/maki. Flotte lokaler og hyggelig betjening. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 301atlep

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

For en restaurant! Nydelig sushi, en av de beste vi har smakt. Så bra service og veldig trivelig lokale. Selv om det var fullt var det likevel helt greit lydnivå. Kommer gjerne tilbake hit om vi er i området.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MissRetro
Anmeldt 14. desember 2018

St. Raw er stedet for noe litt spesielt - en flott matopplevelse med tilhørende glimrende service. Og det er like bra hver gang - der andre steder kan variere litt, så har det hittil ikke vært noe å utsette på hos St. Raw.

Anbefales!

Takk, MatsLindh
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Den beste sushien i byen får du på St Raw. Stilfull men uformell tone.
God mat og gode råvarer. Prisnivå henger sammen med kvaliteten.

Takk, Christianst1684
Anmeldt 3. desember 2018

Et svært hyggelig ganske lite sted i rustikke lokaler, som serverte nydelig mat. Vi hadde en mix Omakase-meny som var super tvers igjennom, med en ekstra pluss til tempura-salaten. Og en superflink ung kvinnelig servitør, herlig å se så unge mennesker med så stor trygghet og kunnskap.
Fortjener uten tvil sin #2-rangering i Fredrikstad, og best på den siden av elva.

Takk, Runar N

Reisende som så på St. Raw Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i St. Raw Fredrikstad? Del dine erfaringer!