“Fin kveld !!”

Vurdert som nr. 4 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019

Vi var 2 par som var ute for å kose oss. Spurte kelneren om han ville sette sammen en meny for oss, og med vin som passet til. Det ble en meget hyggelig opplevelse.
Vår kelner passet meget godt på oss den kvelden. Vi kommer tilbake for gjentagelse.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Raptus1

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Meget god sushi. Lages mens du venter. Også alternative retter som er gode. Pris OK. Service er bra, men ikke utmerket.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bjorn M
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig flott sted, god atmosfære og stilfullt. Åpen kjøkkenløsning så man kan se kokkene arbeide. Veldig høy kvalitet på maten og dyktige servitører. Vi spiste tempurasalat til forrett, diverse sushi/maki og sashimi og grillet lam med hummer til hovedrett. Alt var fantastisk, vi fikk anbefalt en tørr hvitvin til dette som også var topp.

Takk, Bibiana L M L
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Spennende meny med sushi og tradisjonelle alternativ som biff/lam/and/kylling. Vi spiste lam og nigiri/maki. Flotte lokaler og hyggelig betjening. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 301atlep
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

For en restaurant! Nydelig sushi, en av de beste vi har smakt. Så bra service og veldig trivelig lokale. Selv om det var fullt var det likevel helt greit lydnivå. Kommer gjerne tilbake hit om vi er i området.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MissRetro

Reisende som så på St. Raw Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i St. Raw Fredrikstad? Del dine erfaringer!