TripAdvisor

Vurdert som nr. 2 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 3 uker siden

Bra service og hyggelige ansatte - men maten var både kostbar og med svært små porsjoner. Mulig dette stedes rommet max 20 personer, så ble litt rart. Ellers var servicen meget bra, det skal de ha for.

Dato for besøk: august 2019
Takk, perperry

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Regelmessig kunde de siste årene og har aldri blitt skuffet. Uansett om vi er her med jobb, familie eller særdeles lystig lag! Jeg opplever god service, kunnskap og får skreddersydd mat/drikke-pakke uansett hvilken setting det er. Prisen er noe høy og det eneste som holder meg igjen fra å gi en «ypperlig bemerkelse».

Dato for besøk: juli 2019
Takk, PrebenJulian
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Nydelig balanserte smaker, deilig vin og god service. Alt man ønsker seg på et sted. Anbefaler veldig «Pakki1». Helt suverent godt. Alltid friskt og bra, leverer høy kvalitet over tid.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Pia75
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Det er flere steder å spise sushi i Fredrikstad men dette er det beste stedet! Bordbestilling anbefales! Vi synes det er gøy å spise det kelneren anbefalte og det kokken ville lage...vi sa «kjør på» og ble ikke skuffet. Kelneren forklarte hva vi fikk og han valgte vinen. kr 1600.- for to personer for en kjempekoselig kveld.
Terningkadt 6!

1  Takk, Roy_from_Norway
Anmeldt 11. august 2019

Bestilte bord på vei til Fredrikstad.
Ble tatt vel i mot av en fantastisk fin ung mann. Gikk for en 6 retters med vinpakke. Og det angret vi ikke på, det smakte så nydelig. Beste sushi. Fin atmosfære. Kan virkelig anbefale dette stedet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Gunhild63

Reisende som så på St. Raw Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i St. Raw Fredrikstad? Del dine erfaringer!