“Fantastisk god sushi. ”

Vurdert som nr. 5 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god sushi. Servitøren var meget dyktig og hjelpsom. Kom med gode anbefalinger både på mat og drikke. Anbefales.

Takk, 455cathrine

Anmeldt 1. mai 2020 via mobile enheter

Vi bestilte sushi via Foodora og fikk levert sushi av ypperste klasse. Både nigri, sashimi og en tempurasalat var veldig gode. Også senere bestillinger viste samme høye kvalitet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, annesG2097NM
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Topp service,herlig sushi,dyrt men det var det værdt.servitøren var superhyggelig,mat kom raskt,kokkene smilte og vinket når vi dro,karnskje ikke så rart,sushien og saken gikk ned på høykant.

Dato for besøk: april 2019
Takk, GeirL68
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Var her da det var middag for 100-lappen. Den var veldig bra. Selv hadde jeg thaisalat, den var helt fantastisk! Kommer helt klart tilbake for å spise den igjen. Jeg ble nok litt overrasket da det ikke var et alternativ fra havet under denne kampanjen. Koselig lokale, hyggelig betjening, bra service. Har vært her flere ganger, alltid vært fornøyd!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, evanilsen55
Anmeldt 12. februar 2020

Vi hadde bestilt bord for bursdags feiring,og da ville vi unne oss det beste stedet i Fredrikstad. Vi er ikke veldig glad i sushi,men etter dette besøket forandret vi mening.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Inspire302095

Reisende som så på St. Raw Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i St. Raw Fredrikstad? Del dine erfaringer!