Fin omvisning med kunnskapsrik guide

Vi kjøpte billetter til en times omvisning på turistkontoret og ble ikke skuffet. Guiden var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Halvor58
Oslo, Norge
Koselig bydel

Her er det mange historiske bygninger. Gamle trange smug og veldig mye å se på. Historiske hotell... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
117larss
Drøbak, Norge

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Et bevaringsverdig område, men opplevelsen kunne vært gjort så mye bedre. Området kan utnyttes i større grad, med flere kjedebutikker og ikke bare bruktbutikker. Gamlebyen i seg selv er fort gjort og selv om historien er verdt å få med seg, føles Gamlebyen i Fredrikstad oppskrytt.

1  Takk, YvonneFromNorway
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der når det var marked og gatene fulle av folk og boder. Mye spennende å se på! Mye fin kunst og vakre bygninger med mye historie. Morsom lekeplass for barna. Spiste den største isen vi noensinne har spist på det lokale bakeriet.

1  Takk, 566hildem
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vakker opplevelse. Reiser år tilbake i tid. Enkel fremkomst. Døgnåpen ferge
Få butikker. Ingen marked. Har stort potensiale.. litt dødt der nå..

1  Takk, 771cecilieh
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Gamlebyen i Fredrikstad er en koselig gamleby med mange gamle bygningen. Gamlebyen er en festningsby designet av Wilhelm Coucheron.
I gamlebyen finner du koselige kafeer og restauranter og butikker. På torget er det bruktmarked hver lørdag. Anbefaler å besøke gamlebyen og den er åpen og tilgjengelig hele året

Takk, kimmern28
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Flott plass for både voksne og barn! Her er det restauranter, kiosker, butikker og flotte byggninger, men også kanoner og lekeplass som barna liker!

Takk, rannveig27