Fin omvisning med kunnskapsrik guide

Vi kjøpte billetter til en times omvisning på turistkontoret og ble ikke skuffet. Guiden var... les mer

Anmeldt 9. juli 2021
Halvor58
Oslo, Norge
Koselig bydel

Her er det mange historiske bygninger. Gamle trange smug og veldig mye å se på. Historiske hotell... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
117larss
Drøbak, Norge

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Veldig trivelig museumsdel og nyere bebyggelse. Mange brukthandel her og vi syns det er en artig aktivitet. Spiste inne på festningen og vandret lang murene. Liten handel i glass smia utenfor brua Fin ettermiddag

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Er du i Fredrikstad må du besøke Gamlebyen. Her oser det av historie og de gamle bygningene er fylt med aktivitet i form av butikker og serveringssteder.
Vi ruslet rundt en stund og tok en øl på et skyggefult sted.
Perfekt en tidlig ettermiddag når familiestresset (unger og barnevogner) er ferdige.
Reis dit med byfergen!!
Gratis!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, eholst
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Et bevaringsverdig område, men opplevelsen kunne vært gjort så mye bedre. Området kan utnyttes i større grad, med flere kjedebutikker og ikke bare bruktbutikker. Gamlebyen i seg selv er fort gjort og selv om historien er verdt å få med seg, føles Gamlebyen i Fredrikstad oppskrytt.

1  Takk, YvonneFromNorway
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der når det var marked og gatene fulle av folk og boder. Mye spennende å se på! Mye fin kunst og vakre bygninger med mye historie. Morsom lekeplass for barna. Spiste den største isen vi noensinne har spist på det lokale bakeriet.

1  Takk, 566hildem
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vakker opplevelse. Reiser år tilbake i tid. Enkel fremkomst. Døgnåpen ferge
Få butikker. Ingen marked. Har stort potensiale.. litt dødt der nå..

1  Takk, 771cecilieh