“Smakløs mat og fraværende service”
Anmeldelse av Restaurant Shangri la

Restaurant Shangri la
Vurdert som nr. 31 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi opplevde lang ventetid på smakløs mat. Servicen var fraværende under hele middagen selv om det nesten ikke var andre gjester.

Takk, Svanefar1969

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Vi bestilte 5 ulike hoved retter. Alle rikelige porsjoner, som også var svært smakfulle. Kommer gjerne tilbake hit. Anbefales!

1  Takk, gislel_kkenh
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God vegetar/vegansk mat. Hyggelig service. Forbedringspotensial på dessert. Friterte desserer kan avanseres. Hyggelig service.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Wengich
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Har spist der 3-4 ganger. Og maten er alltid helt på det jevne, godt. Men ikke noe mer en det. Lunsjen idag derimot var ikke stort å skryte av. Seig, klumpete ris. Smakløst og lite innbydende. Samme syns min venn. Men alltid rask og god service, samt gode priser.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Bare-meg12
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Jeg og min mann bråbestemte oss for å spise lunsj i Fredrikstad. Det er jo nok av steder å velge mellom, men dagens valg ble Shangri-La. Vi valgte en hot biff- rett. Den var nydelig. Sterk og god. Prisen var og utrolig - ca 120kr , og det var nok mat . God og rask service. Hit går vi gjerne igjen .

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Sylvia I

Reisende som så på Restaurant Shangri la, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Shangri la? Del dine erfaringer!