Gamlebyen Modelljernbanesenter
Super opplevelse!

Nydelig lite sted i vakre gamlebyen i Fredrikstad. Vi var tre voksene med barn på 2, 3, og 5 år... les mer

Anmeldt 1 uke siden
giannas893
Oslo, Norge
Himmelen for alle som liker miniatyrtog

Dette var himmelen for en som liker miniatyrtog. Mye å se på, var her sammen med familien min, mine... les mer

Anmeldt 5. juli 2023
frode v
Vestby, Norge

Anmeldt 3. oktober 2018

Ta med barna hit ! Utrolig koselig sted med en fantastisk modelljernbane . Begynner man virkelig å se etter , er det utrolig mange artige små detaljer . Er man i Gamlebyen , MÅ man innom dette stedet !

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Sylvia I
Anmeldt 3. oktober 2018

Et fantastisk sted å besøke, behøver ikke engang ha med barnebarna. Servicen er god, og fasilitetene likeså. :-)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Robin W
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi var innom gamlebyen. Vi var innom å kikket på det flotte modell togene og barna syntes dette var spennende 😁

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, elin j
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Artig lavterskel tilbud i gamlebyen. Mest morsomt for barna, men også for de voksne. Fantastisk engasjert personell som jobber der. Er du heldig får du en trompet-solo på trappa. Vi er innom en gang hver sommer. Verdt et besøk. Vi kommer igjen neste sommer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, annelisel661
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Et flott og gjennomført museum for barn i alle aldre! Pass på dårlig parkeringsskilting i Gamlebyen - fikk parkeringsbot selv om skiltingen viste at det var tillatt å parkere der.

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, vetleandreass2016