Gamlebyen Modelljernbanesenter
Bedre enn NSB:)

Knall plass:) Arne er gull med tog, småfolk og storfolk:) Alltid ett besøk hos det evigvoksende... les mer

Anmeldt 1. august 2022
908arnem
Flott modelljernbane

Veldig flott opplevelse. Barnene var oppslukt. Vi kom litt sent og da fikk vi jammen med avslag på... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
AndersG420

2025 av 130 anmeldelser
Anmeldt 3. oktober 2018

Ta med barna hit ! Utrolig koselig sted med en fantastisk modelljernbane . Begynner man virkelig å se etter , er det utrolig mange artige små detaljer . Er man i Gamlebyen , MÅ man innom dette stedet !

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Sylvia I
Anmeldt 3. oktober 2018

Et fantastisk sted å besøke, behøver ikke engang ha med barnebarna. Servicen er god, og fasilitetene likeså. :-)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Robin W
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi var innom gamlebyen. Vi var innom å kikket på det flotte modell togene og barna syntes dette var spennende

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, elin j
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Artig lavterskel tilbud i gamlebyen. Mest morsomt for barna, men også for de voksne. Fantastisk engasjert personell som jobber der. Er du heldig får du en trompet-solo på trappa. Vi er innom en gang hver sommer. Verdt et besøk. Vi kommer igjen neste sommer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, annelisel661
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Et flott og gjennomført museum for barn i alle aldre! Pass på dårlig parkeringsskilting i Gamlebyen - fikk parkeringsbot selv om skiltingen viste at det var tillatt å parkere der.

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, vetleandreass2016