Gamlebyen Modelljernbanesenter
Må innom og se på dette her.

Virkelig interessant og se at det går an og lage noe så fint, Jernbane med stasjoner, broer... les mer

Anmeldt 14. oktober 2020
Paul K
Sarpsborg, Norge
Hyggelig

Vi ble tatt imot med musikkorps og fengende musikk. Tale var det også. Det var åpning av stedet. Vi... les mer

Anmeldt 7. september 2020
annegunnp2016
Torrevieja, Spania

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vi ble overrasket av hvor stort museumet var. Jeg som voksen er imponert over detaljene og humoren i detaljene. Tror vi var der i to timer, og enda følte jeg at vi ikke hadde fått med oss alle finurlige og fornøyelige detaljer. Anbefales både for store og små.

Takk, Roger K
Anmeldt 11. august 2019

Fasinerende. Utrolig flot .Bruk lang tid. Gå rundt å se på alle detaljer. Du får mange overraskelser.

Takk, Inspiration451249
Anmeldt 10. august 2019

Jeg tar med meg mine barnebarn fra Danmark hit hver gang de er på besøk. De stortrives, og spør hver gang de kommer om å besøke modeljernbanen. Jeg observerer også mange godt voksne mennesker som i sin nostalgi stor trives over denne modeljernbanen. Ps ikke bare nostalgi, men også for moderne jernbane entusiaster. Trainspotters?

Takk, Knutjarl
Anmeldt 31. juli 2019

Det høres kanskje nerdete ut, men modelljernbanesenteret er en liten perle av en attraksjon. Fascinerende for både voksne og barn! Det går fort en liten time her inne :)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Marskiege
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Dette er plassen både for lekende voksne og barn. Utrolig hva d har fått til. Koselige omgivelser. Fasinerende byggverk.
Noe man bør få med seg.

Dato for opplevelse: juli 2019