Gamlebyen Modelljernbanesenter
Flott modelljernbane

Veldig flott opplevelse. Barnene var oppslukt. Vi kom litt sent og da fikk vi jammen med avslag på... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
Anders G
Må innom og se på dette her.

Virkelig interessant og se at det går an og lage noe så fint, Jernbane med stasjoner, broer... les mer

Anmeldt 14. oktober 2020
Paul K
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Utrolig at man ikke har besøkt dette stedet tidligere. Utrolig flott bygget med masse små detaljer og flere forskjellige tog som går, stopper på stasjoner, inn og ut av tuneller. Holder på med utbygging av fler skinner, baner og det som hører til. Blir nytt besøk her etterhvert. Ikke var det dyrt og komme inn heller

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, annkri
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Et utrolig morsomt besøk på en perle i Gamlebyen. Fantastisk å oppleve alle detaljer. En veldig hyggelig pris på billettene, absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, bjonor
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Alle som har denne interessen bør ta en tur innom for å se. Omgivelsene rundt er også vært et besøk.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, Lisunn
Anmeldt 7. januar 2020

Her er det moro gåfor store og små. Utvides stadig. Vært der mange ganger og ser noe nytt hver gang. Siden det er reklame for Minde sjokolade så har det vært gratis smaksprøver. Av og til spiller stasjonsmester trompet. Koselig liten kafé .

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, Jane-Ann L
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Var der i sommer med mine barn, på 3-10 og 13 år. Ett Morro sted om man er tog inntresert eller ikke,masse vo1g se på og masse detaljer gjemt bort. Veldig koselig opplevelse for store og små, betaler en liten sum for og se men den er ikke stor. Vært besøket.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, marius_sannes