“Koselig sted i fine omgivelser”
Anmeldelse av Paa Brygga

Paa Brygga
Vurdert som nr. 14 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Internasjonalt
Beskrivelse: Stor og innholdsrik a la carte meny . Godt utvalg i glutenfritt på menyen og lavkarbo. Også vegan på menyen. Egne selskaprom i 2 etasje med utsikt over elven.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted i fine omgivelser på brygga i Fredrikstad. Overraskende god mat, og hyggelig service fra blide unge mennesker

1  Takk, Anne Beate Saga H

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Eldstemann (9) tok fish and chips som han var godt fornøyd med. Jeg hadde capricciosa som smakte lite.

Takk, bndr_travel
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng som hadde bestilt bord. Restauranten var full, men maten kom allikavel raskt til bordet. Godt utvalgt av forskjellige retter som passer for alle. Alle var fornøyd og servicen var god. Drar gjerne hit igjen!

Takk, hannesophieE
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Maten var helt grei, men litt treig service. Det var nesten tomt på restauranten da vi kom, vi fikk utdelt menyer med en gang, men så tok den 15-20min før noen kom for å ta bestillingen. Etter det var servicen grei. Koselig restaurant med fin beliggenhet

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sykow
Anmeldt 16. juni 2020

servicen helt upåklagelig kom med en gang veldig hyggelig hadde små korte samtaller noe som gjorde at du følte deg verdsatt!!
maten kom ganske fort og det var noe av det bedre jeg har spist i klasse med statsovergården i oslo men der er det dobbelt så dyrt vel så det! det var torsk bakt i ovnen med becon og potetstape gullerøter osv. nydelig alkoholfritt øl kun henniken ikke bra men deseren banansplitt ja den var helt grei god men har smakt bedre
samboer blåskjell suppe med pomfri toop mye god mat og en av di beste hun smakt noen sinne med pomfritt til var meget godt i følge henne var nesten tomt får eple å bringebær jusen ikke fult glass slapp da å betalle for det topp service og muserende var vist veldig god og god kapeskinno ja all maten var bra til perfekt!! atmosfæren avslappet rolig hyggelig helt vannlige folk toppen og lå ved vannet topp! det som var best betjenningen og matten det som var dårlig utvalg alkoholfritt øl! TAKK VI KOMMER GARANTERT TILBAKKE!!!! med vennlig hilsen David Melby og Bodil Nybråten NB.beklager eventuele skrive feil har lese skrive vansker

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, David M

Reisende som så på Paa Brygga, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Paa Brygga? Del dine erfaringer!