“Dårlig service”
Anmeldelse av Paa Brygga

Paa Brygga
Vurdert som nr. 16 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Internasjonalt
Beskrivelse: Stor og innholdsrik a la carte meny . Godt utvalg i glutenfritt på menyen og lavkarbo. Også vegan på menyen. Egne selskaprom i 2 etasje med utsikt over elven.
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste på Paa Brygga tidligere i sommer med gode venninner. Vi ble møtt av en totalt uinteressert hovmester som motvillig ga oss en plass i restauranten som var knapt halvfull. Det tok rundt 30 minutter fra vi hadde bestilt drinker (4! stk) til vi fikk de. Etterhvert kom også maten, som smakte veldig bra. Kelneren var innpåsliten og prøvde å ta tallekenen til to i følget mens de satt med gaffelen i munnen og mat fortsatt på tallerkenen. Vi fikk en følelse av at kelneren ville ha oss ut så raskt som mulig, selv om det ikke var kø og god plass i restauranten. Da vi hadde betalt, så vi at vi hadde betalt for vann fra springen(!), selv om vi hadde brukt 2000kr+ på mat og drikke. På regningen sto også en corona som ingen i følget hadde bestilt. Ekstremt surrete kelner. Til å ha noen av de dyreste prisene på brygga i Fredrikstad, forventer man bedre service.... en skuffende opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 224karolinek

Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom på en av sommerens varmeste ettermiddager så det var veldig travelt, men servicen var veldig hyggelig og effektiv - imponerende! Vi bestilte rødspette, biffsnadder og hamburger med belgisk vaffel, eplekake og brownies til dessert. Alt var velsmakende, og porsjonene var generøse. Det er ikke rimelig, man får valuta for pengene! Gleder oss til å komme tilbake!

2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 12. juli 2021

Lite imøtekommende servitører. Ikke spurt om hvordan mater smaker, eller om man trenger noe. Må vente og spørre om alt. Bestilte medium indrefilet . Fikk servert en veldig godt gjennomstekt indrefilet som smakte lite godt. Eneste pluss var en god Bearnés saus. Stive priser for dårlig mat. Anbefales ikke.

Takk, KnutJ49
Anmeldt 7. juli 2021

Vi fikk en god mottagelse av en meget hyggelig betjening. Drikke kom raskt, maten var god. En trivelig kveld på brygga.

Takk, erlandn
Anmeldt 7. juli 2021

Rask servering av både drikke og mat. Blid og hyggelig betjening. Spiste kyllingsnadder som smakte veldig bra.

Takk, ellenhU4670NV

Reisende som så på Paa Brygga, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Paa Brygga? Del dine erfaringer!