“Skuffet på alle punkter!”
Anmeldelse av Paa Brygga

Paa Brygga
Vurdert som nr. 16 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Internasjonalt
Beskrivelse: Stor og innholdsrik a la carte meny . Godt utvalg i glutenfritt på menyen og lavkarbo. Også vegan på menyen. Egne selskaprom i 2 etasje med utsikt over elven.
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Flere av rettene var direkte dårlige. Cesarsalaten hadde dårlig kylling, ok ingredienser men presterer å ha parmesanpulver (!) på toppen. Kjøttet i andre retter var overstekt og seigt. Fisken var god.
Vinmenyen var midt på treet, men ølmenyen hadde så lite utvalg at det knapt kvalifiserer til å kalles ølmeny.
Service ok minus.
Her må mye endres for at noen fra dette følget kommer tilbake!
Tips: Naborestauranten er MYE bedre

Takk, RogerOwe

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Fruen bestilte en indrefilet, men endte opp med skosåle med manglende smak. Eg bestilte en burger. Burgeren virket som den var laget på kjøttdeig kjøpt fra nærmeste butikk, kompakt og hard. Maten matchet over hodet ikke prisen.

Hjalp heller ikke at servitørene ikke enset kundene sine.

Takk, Marius H
Anmeldt 5. august 2021

Jeg fraråder på det sterkeste å ta turen innom denne restauranten i Fredrikstad. De er uhøflige og har en utrolig dårlig service. Rett og slett helt forferdelig.

Takk, Nathalie411
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom på en varm dag, med veldig mange kunder. Ventet ca 5 minutter utenfor i kø.det var verdt det. Maten smakte helt nydelig, jeg bestilte kreolsk pasta med skalldyr. Den ene datteren bestillte fish and chips. Toalettene var rene, pene og luktet godt.
Ble litt overasket att de tok betalt for vann fra springen, enda vi handlet drikke i tillegg.
Anbefaler en god drink som heter amaretto soure.

Takk, JuneRoghell
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste på Paa Brygga tidligere i sommer med gode venninner. Vi ble møtt av en totalt uinteressert hovmester som motvillig ga oss en plass i restauranten som var knapt halvfull. Det tok rundt 30 minutter fra vi hadde bestilt drinker (4! stk) til vi fikk de. Etterhvert kom også maten, som smakte veldig bra. Kelneren var innpåsliten og prøvde å ta tallekenen til to i følget mens de satt med gaffelen i munnen og mat fortsatt på tallerkenen. Vi fikk en følelse av at kelneren ville ha oss ut så raskt som mulig, selv om det ikke var kø og god plass i restauranten. Da vi hadde betalt, så vi at vi hadde betalt for vann fra springen(!), selv om vi hadde brukt 2000kr+ på mat og drikke. På regningen sto også en corona som ingen i følget hadde bestilt. Ekstremt surrete kelner. Til å ha noen av de dyreste prisene på brygga i Fredrikstad, forventer man bedre service.... en skuffende opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 224karolinek

Reisende som så på Paa Brygga, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Paa Brygga? Del dine erfaringer!