“God og billig lunsj”

Wok Market
Vurdert som nr. 22 av 115 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Her velger du ingrediensene til woken selv, og det koster ca kr 100. Det var nok mat til å bli mett av. Liker konseptet, siden jeg reiser mye, er det OK med varmretter til lunsj uten at det koster så mye.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Mona B

Anmeldt 13. september 2016

Wok Market tilbyr lunchbokser med ulike sauser til 59 kr som smaker veldig godt. Utfordringen er at de åpner først klokken 11 hvilket betyr at det er kø og lang ventetid rundt lunchtid. Jeg har flere ganger kommet kl 11.15 og har konkludert med at å kjøpe lunch her for så å vente 35 minutt er et håpløst prosjekt.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Sissel V
Anmeldt 10. september 2016

Veldig god mat. Man får maten servert fortløpende. Hyggelig betjening. Anbefales til alle som liker Asiatisk mat. Litt dyrt.

Dato for besøk: april 2016
Takk, meltvik2016
Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Maten du får på wok Market smaker kjempe bra, men prisen blir nesten det samme som en middagsporsjon på thai Market om man ønsker å ha litt forskjellige grønnsaker. Det er også et koselig sted for å nyte et godt måltid.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Maria J
Anmeldt 26. august 2016

Jeg har ikke særlig å utsette på maten, i og med den smaker bra. Grønnsakene er al dente, kjøttet er saftig nok, to typer god saus uten gluten og soya (for de med allergener), men det er veldig stor overvekt av ris. Det er eneste klagen min i forhold til selve maten.

Betjeningen derimot, virker rett og slett litt dyster. De aller fleste jentene som jobber der er hyggelig nok og tar mot ordren slik de skal, tuller ikke til, men det er ingen innbydende atmosfære i deres eget lokale. Ei av de ansatte som jobber ved Wok Market hadde ekstremt dårlig holdning mot meg og et annet familiemedlem en gang vi var innom, prøvde til og med snylte oss for 100,- hver mer enn wokretten opprinnelig koster og da sa jeg til henne at det overhode ikke kunne stemme overens med prisene ho satt sammen. De gikk bare ikke opp i opp mtp de priser som allerede står oppført, samt det faktum at jeg har blitt betjent av flere kvinnelig ansatte der tidligere som alle har gitt meg samme sum for samme mat. Dette tok jeg også opp med vedkommende, men ho nektet på at ho gjorde noen som helst feil.

Jeg endte selvfølgelig opp med å ikke betale og forlot heller lokalet. Når jeg nå en sjelden gang går innom for å kjøpe med meg en lunsjboks og jeg ser vedkommende stå i kassen, går jeg heller rett ut igjen. Ønsker ikke bli betjent av noen som ikke behandler meg og de jeg kjenner på en ordentlig måte. Det hender likevel jeg går inn å kjøper meg en lunsjboks, om jeg ser at en av de andre jentene står i kassen.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Marlene A

Reisende som så på Wok Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Wok Market? Del dine erfaringer!