“Smakfullt og rolig”

Wok Market
Vurdert som nr. 22 av 115 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Når man skal gå alene for å ta en matbit, og samtidig skal finne ett sted som gir deg mat med høyt innhold av grønnsaker - da er dette stedet!
Ferske råvarer, god service og ett rikt utvalg drikke.

Dato for besøk: april 2017
Takk, kristoffer m

Anmeldt 2. januar 2017

Syns maten i seg selv er god, friheten til å plukke og mixe selv er super! Flere av jentene i kassa er derimot ekstremt sure og lite serviceinnstilte. Dette har ikke bare skjedd én gang, men hver eneste gang jeg har vært innom og en av overnevnte har vært på jobb.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Elise G
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Her velger du ingrediensene til woken selv, og det koster ca kr 100. Det var nok mat til å bli mett av. Liker konseptet, siden jeg reiser mye, er det OK med varmretter til lunsj uten at det koster så mye.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Mona B
Anmeldt 13. september 2016

Wok Market tilbyr lunchbokser med ulike sauser til 59 kr som smaker veldig godt. Utfordringen er at de åpner først klokken 11 hvilket betyr at det er kø og lang ventetid rundt lunchtid. Jeg har flere ganger kommet kl 11.15 og har konkludert med at å kjøpe lunch her for så å vente 35 minutt er et håpløst prosjekt.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Sissel V
Anmeldt 10. september 2016

Veldig god mat. Man får maten servert fortløpende. Hyggelig betjening. Anbefales til alle som liker Asiatisk mat. Litt dyrt.

Dato for besøk: april 2016
Takk, meltvik2016

Reisende som så på Wok Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Wok Market? Del dine erfaringer!