“Samme feil etter 4. besøk”
Anmeldelse av Wok Market

Wok Market
Vurdert som nr. 22 av 115 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Anmeldt 13. november 2017

Samme feil gang på gang. 50 minutter før maten kommer. 2 porsoner som var dårlig varm ved servering. God mat når den først kommer, men hva er viktigst og prioriter spisegjester eller take-away. Kroner 520,- for en flaske med husets spanske rødvin. Takk for meg. Aldri mer.

Dato for besøk: november 2017
Takk, GKFi

Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Her velger man basis (ris, eggenudler, mm), et antall ulike grønnsaker, frukt, nøtter og krydder og til sist saus - før maten lages "over åpen flamme i tre minutter". Herlig ferskt og velsmakende. Prisen er helt grei; men man får en stor porsjon med mat helt etter eget ønske. Kjekt bla med kresne barn ;) Man får med spisepinner, gaffel og serviett. Maten holder seg varm lenge i boksen.
Meget sentral plassering på Torvet i Fredrikstad.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MeSBu
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Enkelt og godt, veldig bra å selv kunne velge fra basis, tilbehør og saus. Vi var 3 stykk og alle var veldig fornøyde

Dato for besøk: august 2017
Takk, Stian L
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Når man skal gå alene for å ta en matbit, og samtidig skal finne ett sted som gir deg mat med høyt innhold av grønnsaker - da er dette stedet!
Ferske råvarer, god service og ett rikt utvalg drikke.

Dato for besøk: april 2017
Takk, kristoffer m
Anmeldt 2. januar 2017

Syns maten i seg selv er god, friheten til å plukke og mixe selv er super! Flere av jentene i kassa er derimot ekstremt sure og lite serviceinnstilte. Dette har ikke bare skjedd én gang, men hver eneste gang jeg har vært innom og en av overnevnte har vært på jobb.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Elise G

Reisende som så på Wok Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Wok Market? Del dine erfaringer!