“Ypperlig for take-away eller bare en rask matbit”
Anmeldelse av Wok Market

Wok Market
Vurdert som nr. 22 av 115 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Anmeldt 6. juli 2018

Har spist mat fra Wok Market jevnlig i ca ett år nå, og må si jeg er veldig fornøyd. En gang imellom spiser vi i restauranten og får alltid maten lekkert anrettet ila 10 minutter.
Som regel blir det "box-to-go". Porsjonene er av middagsstørrelse, passende for et voksent menneske. Du velger selv basis (ris, risnudler, eggenudler eller grønnsaksbase), kjøtt og grønnsaker som tilbehør, og til slutt saus. Godt utvalg og god kvalitet til en fornuftig pris.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kjell André W

Anmeldt 6. desember 2017

Absolutt god mat på Wok Market, dette er husets yngste sitt favorittsted når det gjelder takeaway i Fredrikstad.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Rune_Marianne
Anmeldt 13. november 2017

Samme feil gang på gang. 50 minutter før maten kommer. 2 porsoner som var dårlig varm ved servering. God mat når den først kommer, men hva er viktigst og prioriter spisegjester eller take-away. Kroner 520,- for en flaske med husets spanske rødvin. Takk for meg. Aldri mer.

Dato for besøk: november 2017
Takk, GKFi
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Her velger man basis (ris, eggenudler, mm), et antall ulike grønnsaker, frukt, nøtter og krydder og til sist saus - før maten lages "over åpen flamme i tre minutter". Herlig ferskt og velsmakende. Prisen er helt grei; men man får en stor porsjon med mat helt etter eget ønske. Kjekt bla med kresne barn ;) Man får med spisepinner, gaffel og serviett. Maten holder seg varm lenge i boksen.
Meget sentral plassering på Torvet i Fredrikstad.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MeSBu
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Enkelt og godt, veldig bra å selv kunne velge fra basis, tilbehør og saus. Vi var 3 stykk og alle var veldig fornøyde

Dato for besøk: august 2017
Takk, Stian L

Reisende som så på Wok Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Wok Market? Del dine erfaringer!