“Elendig kundeservice”

Wok & Bowl Market
Vurdert som nr. 39 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Anmeldt 6. januar 2019

Bestilte mat som take-away Torsdag 4.Januar. Da jeg kommer hjem oppdager jeg at retten manglet kjøtt. Jeg pleier vanligvis å la slike ting passere, men retten manglet det som i mine øyne er det viktigste. Jeg ringte derfor opp og damen var veldig hyggelig og beklaget situasjonen. Jeg ble fortalt at jeg kunne ringe en dag i nærmeste fremtid å få en gratis rett. Da jeg ringte opp på ettermiddagen i dag forklarte jeg situasjonen over telefon og hun fant lappen med navnet mitt. Hun mente derimot at jeg ikke kunne få hele retten gratis, men at de skulle spandere kjøttet. Med andre ord ville hun ikke gi meg noe som helst ettersom jeg allerede hadde betalt for det kjøttet jeg ikke fikk på Torsdag. Jeg ville jo da ha betalt full pris for begge rettene?? Jeg tok det opp på en rolig og pen måte men hun visste lite forståelse og var rett og slett frekk tilbake. Latterlig dårlig kundeservice som jeg aldri har opplevd før.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Markusssa

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Raskt, godt, sunt og digg, pluss at du kan velge alle ingrediensene selv - og derfor få veggismat om du vil.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Tine E
Anmeldt 6. juli 2018

Har spist mat fra Wok Market jevnlig i ca ett år nå, og må si jeg er veldig fornøyd. En gang imellom spiser vi i restauranten og får alltid maten lekkert anrettet ila 10 minutter.
Som regel blir det "box-to-go". Porsjonene er av middagsstørrelse, passende for et voksent menneske. Du velger selv basis (ris, risnudler, eggenudler eller grønnsaksbase), kjøtt og grønnsaker som tilbehør, og til slutt saus. Godt utvalg og god kvalitet til en fornuftig pris.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kjellandr_w
Anmeldt 6. desember 2017

Absolutt god mat på Wok Market, dette er husets yngste sitt favorittsted når det gjelder takeaway i Fredrikstad.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Rune S
Anmeldt 13. november 2017

Samme feil gang på gang. 50 minutter før maten kommer. 2 porsoner som var dårlig varm ved servering. God mat når den først kommer, men hva er viktigst og prioriter spisegjester eller take-away. Kroner 520,- for en flaske med husets spanske rødvin. Takk for meg. Aldri mer.

Dato for besøk: november 2017
Takk, GKFi

Reisende som så på Wok & Bowl Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Wok & Bowl Market? Del dine erfaringer!