“Dyre nudler!”

Wok & Bowl Market
Vurdert som nr. 42 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Thai
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Styr unna. Dyrt i forhold til hva du får. Ikke i mengde mat, men fordelingen. Bestilte Ris nudler, med div tilbehør (biff, løk og babymais). Boksen var full av nudler, resten er en jobb for arkeolog å finne.

Dato for besøk: september 2021
Takk, frechanor

Anmeldt 27. juli 2021

Ganske kjip mat. Overpriset i forhold til kvalitet. Null service. Dette minner mest om billig take away mat til 79kr boksen, men koster 4 ganger så mye

Takk, peroves258
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Prøver seg på den «hippe» pokebowl bølgen.

Knøttsmå porsjoner som ikke gjør deg halvmett engang.

Laks kald. Tar betalt for vann.

Takk, dandaman3000
Anmeldt 20. april 2021 via mobile enheter

Snakk om nedtur!
Vi har med ujevne mellomrom kjøpt en take away fra Wokmarket. Det har vært litt dyrt, men det har vært fresht og godt......helt til forrige gang vi handlet her. Da var det ikke helt den samme standarden. Men......., alle kan ha en litt dårlig dag så vi valgte å gi de en ny sjanse. Denne gangen kjøpte vi en dagens lunsj. Snakk om skuffelse! En form full av overkokt ris, tre biter kylling, noen få biter hvit kål, paprika og saus. Det var alt retten besto av. Til kr 89,-. Trist for dette har vært et hyggelig take away alternativ til all kebab, pizza og burgers i byen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, SiriG107
Anmeldt 30. oktober 2020

Grei mat, men kjempedyrt for det du får, og unge og uerfarne damer i disken. Systemet på Wok & Bowl er at du betaler for en "base" (ris, nudler eller grønnsaker) og ekstra for f.eks. kylling eller biff. Da vi betalte ekstra for mer og fikk tre små biter ekstra, og sa i fra at det var alt for lite for ekstrasummen, så jeg at servitøren himlet med øynene til kokken da hun sa i fra. Rett foran oss. De tar betalt for vann, og har ikke springvann tilgjengelig.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Iknowmyfood1000000

Reisende som så på Wok & Bowl Market, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Wok & Bowl Market? Del dine erfaringer!