“Helt ok”

Divan
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit og ble klær når vi så de serverte meze. Vi spurte servitøren om det var nok mat om vi bestilte den største meze-komboen de hadde. "Ja, absolutt" svarte servitøren. Maten kom og så flott ut, men det var ikke mer mat enn en litt stor forrett. Dette stedet hadde vært tipp topp om de faktisk hadde tilbud meze så man kunne spist det som hovedrett.

Takk, anettel211

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med foreldrene mine, svigermor å kona!
Nydelig tyrkisk mat! Alle var fornøyd me ka de bestillte. Til og med svigermor å ho e kresen! God øl åsså! Bra service! Kommer nok tilbake å prøver nåka nytt!

Dato for besøk: april 2018
Takk, sakoria
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Feiret gebursdagen til fruen her, og det er ingen tvil om at vi kommer tilbake. Nydelig mat, hyggelige servitører, og god stemning. Ålreit pris også, ikke minst. Good value!

Takk, thomasbreimyr
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Første besøk. Tyrkisk restaurant som var ærlige på at de ønsket å servere tyrkisk mat. Spennende smaker. Gode smaker. God tyrkisk vin. Gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, bfrode
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en av de anbefalte rettene nr 33 m. kylling og en standard med lam. Det var bra størrelse på porsjonene men ikke veldig spennende smak. Det så bedre ut enn det smakte. Altså greit men ikke mer.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Petter E

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!