“Optiker”

Få mat levert
Vurdert som nr. 2 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Jeg anbefalle denne restaurangen fordi jeg synes maten smaker godt og personalet er hyggelig.
Lokaet er koselig og velvære.

Takk, 511evara

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

De serverer Veldig god mat. Bra service og veldig koselig sted! Vi fikk en fin opplevelse, selv prøvde jeg beyti nr 36! Det var helt magisk:) ditt skal vi igjen!

Takk, F-8320
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi er en vennegjeng som har gjort det som vane å gå på Divan før konsert med Odd Renè, og de skuffer aldri. Fantastisk mat, service og atmosfære og det har blitt noen besøk ellers også.

Takk, 297grethee
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Positivt:
Rask servering
Smilende kelnere
Negativt:
Kald hovedrett
Sterkt krydret ris lagt i en haug under kjøtt var ikke så veldig godt
Ingen spørsmål om mat smakte bra før man var nesten ferdig med hovedrett
Selv med bare halvfullt lokale bortglemt

1  Takk, 299Olsen
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit og ble klær når vi så de serverte meze. Vi spurte servitøren om det var nok mat om vi bestilte den største meze-komboen de hadde. "Ja, absolutt" svarte servitøren. Maten kom og så flott ut, men det var ikke mer mat enn en litt stor forrett. Dette stedet hadde vært tipp topp om de faktisk hadde tilbud meze så man kunne spist det som hovedrett.

Takk, anettel211

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!