“Kulinarisk opplevelse”

Bestill på internett
Vurdert som nr. 4 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 1. september 2019

Helt nydelig forrett, hovedrett og dessert. Topp service, og rolige omgivelser.
Frister til gjentagelse!

Dato for besøk: september 2019
Takk, johanneskr

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Spiste her første gang, men blir ikke den siste. Veldig god mat, rikelige porsjoner og hyggelig personale gjorde dette til en hyggelig start på kvelden. Anbefales dersom du vil ha et litt anderledes måltid enn mainstream Fredrikstad.

Takk, 117jans
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Har vært her før, med god opplevelse. I dag var det helt fullt, og det gikk ut over servicen. Maten var bra, men alt for lang ventetid på å få menyen og på å få regningen. Dessverre trekker det ned en del på dagens opplevelse.

Takk, osonder
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt og de fant bord til fire og en barnestol. Tall ship race var i byen og det var folk over alt. Godt å komme inn i skyggen og få satt seg ned litt. Vi startet med litt mezes for å skjerpe apetitten. Yaprak sarma og Acili Ezme. Vi bestilte to Karisik izgara og to Osmanish Anatolia en med biff og en med kylling. Fint kjøtt og god smak på rettene. Et hyggelig besøk der eneste skåret i gleden for min del var at de ikke serverte Ayran og at cayen etter måltidet ble servert i vanlige tekopper.

Takk, dagsverref
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet mange ganger, og har aldri ble skuffet derfra. Høy servicegrad. Veldig god mat. Anbefales sterkeste.

Takk, t-nuhturan

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!