“God tyrkisk mat + god service”
Anmeldelse av Divan

Divan
Få mat levert
Vurdert som nr. 2 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 15. juli 2020

Vi var 6 stykker som bestilte bord på Divan i Fredrikstad. Vennlige servitører som tok oss godt i mot. Selv om ikke alle var like fornøyd med sin hovedrett var maten generelt veldig god! De har en "sjelden" tyrkisk eplete som anbefales. Fin resturant og flinke ansatte.

Takk, OmnioReise

Anmeldt 12. juli 2020

Fint sted og god service! Vi delte Divan Spesiell grillmenyen, og syntes det var akkurat passe mengde og mange gode smaker. Til hovedretten fikk vi også veldig god bulgur og to typer sauser/supper, som var en smakfull overraskelse. Til dessert valgte vi sjokoladekaka og Kunefe, der Kunefen utmerket seg som en spennende og god tradisjonell dessert.
Kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Fredrikstad!

Takk, 350madsn
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte Karisik Meze Tabagi først, som var en kombinasjon av 4 varme forretter. Veldig godt! Til hovedrett spiste kona lammeskank og jeg Osmanish med biffkjøtt. Begge synes det var helt fantastisk. Anbefales virkelig!

Takk, 357larsh
Anmeldt 5. juli 2020

Flink servitør som forklarte rundt de ulike rettene, og kom med anbefalinger. Maten smakte fortreffelig!

Takk, FruThue
Anmeldt 29. juni 2020

Etter flere reiser til Tyrkia var det spennende å prøve tyrkisk i Fredrikstad. Maten smakte ypperlig, og betjeningen var flink til å komme med forslag til retter vi burde prøve.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ChristineNor

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!