“Vi kom nok på en dag det var flere gjester enn håndterbart”
Anmeldelse av Divan

Divan
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom nok på en dag det var mer enn nok å gjøre. Stappende fullt. Det bar nok servicen noe preg av, og det ble litt venting. Ikke krise men noe langsomt. Maten litt varierende, tyrkisk tapas til forrett var god, men ikke topp. Hovedrettene bar preg av mye å gjøre på kjøkkenet og ikke full kontroll. Jeg forsto hvorfor brannalarmen gikk mens vi ventet, da jeg fikk lammekotelettene. De var delvis kremerte.

3  Takk, JongH_12

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var innom en lørdag ettermiddag. Vi hadde forhåndsbestilt for å være sikker på å få bord. Det var en jevn strøm av besøkende, og det pleier å være et godt tegn.
Lokalene er hyggelige og med åpen kjøkkenløsning, får du innsikt i hva som skjer på et travelt kjøkken.
Jeg gikk for dagens som var gryte med biffkjøtt med bulgur og salat ved siden av. Gryten ble servert på en brenner så det holdt seg varmt. Kjøttet var så mørt at det smeltet! Og det var mye mat!
Følget valgte grillet lammekuber servert med grillede grønnsakene og bulgur. Ikke noe dårlig valg det heller!
Personalet var hyggelige og oppmerksomme. Maten kom på bordet godt innenfor forventet tid også selv om det var mange opptatte bord. Dette er et sted jeg ikke vil nøle med å besøke en annen gang også.

Takk, BEBOslo
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ryktene om en tyrkisk restaurant med god mat og atmosfære i Fredrikstad stod dessverre ikke til forventningene. Forretten var bra, men hovedrettene ble servert på kalde tallerkener og ble derfor raskt kalde. Smakene var ok, men ikke helt som man burde forvente. Prisnivået er høyt i forhold til hva man får.

2  Takk, Morten P
Anmeldt 16. juli 2020

Tyrkiaferien ble avlyst og turen gikk til Fredrikstad for å trøstespise Tyrkisk mat. Hvilken god trøst det ble. Nydelig forrett - herlig perfekt krydret oksegryte med bulgur. Maten er absolutt verdt å kjøre en bit for og vertskapet er hyggelig. Vi kommer nok igjen.

2  Takk, kim b
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Maten hos Divan er knallgod og har ikke noe å utsette på denne. Gode porsjoner og deilige smaker. Men man kan fort føle seg litt glemt, til tross for at restauranten ikke er fullstappa. Men service utover dette er bra, og det er imøtekommende og hyggelige ansatte.

Takk, Thomas W

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!