“Nydelig mat ”

Få mat levert
Vurdert som nr. 2 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening,
Lun og koselig restaurant som tar Covid-19 på alvor
Vil anbefales på det sterkeste om du er glad i Tyrkisk mat

Takk, Stine190272

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott resturante med god service og nydelig mat. Her får du mye for pengene. Og alt for en hver smak.

Takk, anettes924
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 9 voksene og en baby (alder fra 0 - 70) å spiste på Divan. De tilrettela for baby uten å trenge å spørre om de hadde baby-stol. Servitøren var en meget hyggelig og serviceinnstillt dame!
Toalettet var rent og innbydende. Stellebord for baby var rent og innbydende, noe som ikke er en selvfølge på dagens restauranter!

Alle bestillte en ferdig sammensatt 3-retters som bestod av 4 forskjellige forretter, 4 forskjellige hovedretter og en deilig dessert. De hadde godt utvalg av passende viner til måltidene.

Spesielt skryt til kokken.
Dette var vanvittig godt!

Kommer igjen

1  Takk, _dnes2020
Anmeldt 27. juli 2020

Hyggelig betjening og helt grei mat. Gikk hit fordi dette stedet var det mest populære i Fredrikstad i følge TripAdvisor, men klarte ikke helt å forstå hvorfor.

2  Takk, Karianne B
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Herlig tyrkisk restaurant med nydelig retter, særlig gryteretter var smakfulle. Og de serverer Osmanish er den beste jeg har smakt.
Hit kommer vi igjen

Takk, Jwan123

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!