“Så mye god tyrkisk mat!”
Anmeldelse av Divan

Divan
Vurdert som nr. 2 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, flott service med oppmerksomt personal. Flotte lokaler med fine møbler og interiør. Anbefaler å gå for pakkene de har, på den måten får man smakt på masse forskjellige retter :)

1  Takk, jgimse

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette er ikke topp restauranten i Fredrikstad selv om den nå ligger øverst. Maten var ok. Med forrett og hovedrett var alt over på 45 min. Valgte anbefalt hovedrett, den var middels god.

1  Takk, monikao493
Anmeldt 21. juli 2021

God mat og hyggelig betjening. Veldig god service. Rikelige porsjoner og spennende smaker. Anbefales for noe litt annet enn en standard restaurantopplevelse.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

DEN følelsen når du tror at du har fått verdens beste rett og de andre rundt bordet også føler det samme... Sånn var det i dag. Forrettene, hovedrettene, atmosfæren og servicen var tipp topp! Gav en autentisk smak av Middelhavet.

1  Takk, kjetilhugo
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Vi var med hele familien her på middag. Maten var veldig godt, hyggelige servitører! Jeg anbefaler Divan om du ønsker en skikkelig tyrkisk middag. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: mai 2021
Takk, hiran16

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!